خودرو

همه چیز درباره خودرو چانگان هانتر


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : خودروی شکارچی چانگان یک خودروی پیکاپ از شرکت چینی چانگان است. Changan Hunter دارای طراحی جذاب و خطوط دیوانه کننده ای است که ظاهری پویا و شیک به آن بخشیده است. Changan Hunter با موتور قدرتمند و قابل اعتماد خود و همچنین سیستم های ایمنی و راحتی پیشرفته، تجربه رانندگی با کیفیت بالا را برای کاربران خود تضمین می کند. همچنین از نظر کاربری، خودرو Changan Hunter با فضای داخلی بزرگ، قابلیت حمل بار و مسافرت را فراهم می کند. در زیر به بررسی و معرفی Changan Hunter با جزئیات بیشتری می پردازیم.

طراحی بیرونی و ابعاد
در مورد طراحی بیرونی، Changan Hunter در نمای جلو کمی متفاوت از سایر پیکاپ‌ها است. به همین دلیل، طراحان سعی کردند با استفاده از چراغ های Y شکل و جلوپنجره تمام مشکی، چهره ای متمایز به شکارچی ببخشند. برای محافظت از لبه های گلگیر و قسمت های پایینی اتاق از قطعات پلاستیکی استفاده می شود. به گزارش چانگان، کف بار این وانت بار مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش و پوسیدگی دارد. در این قسمت یک سوکت ۳.۳ کیلوواتی وجود دارد که می توان وسایل الکتریکی را به آن وصل کرد. نکته منفی در مورد شکارچی این است که می توانید باری تا وزن ۴۹۵ کیلوگرم را جابجا کنید.

Changan Hunter در دو نسخه استاندارد و بلند به فروش می رسد. نسخه استاندارد دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۵۳۸۰، ۱۹۳۰ و ۱۸۸۵ میلی متر است. اما طول نسخه طولانی به ۵۶۳۰ میلی متر می رسد. این نسخه ۱۰۰۰ یوان (۱۵۰ دلار) گرانتر است. همانطور که انتظار می رفت، منطقه بارگیری در این نسخه بزرگتر و ۲۵۰ میلی متر بلندتر است.

زوایای ورود و خروج پیکاپ جدید چانگان به ترتیب ۲۹ و ۲۷ درجه مشخص شده است. با توجه به این ویژگی و فاصله زیاد زمین تا زمین، هانتر در هنگام عبور از نقاط پست و بلند نباید مشکل خاصی داشته باشد.

طراحی داخلی
وقتی صحبت از وانت بارها می شود، معمولاً توجه زیادی به زیبایی فضای داخلی نمی شود. اما Changan Hunter یک استثناست و طراحی داخلی آن یکی از نقاط قوت آن است. داشبورد این وانت چینی شکل جذابی دارد. فرمان نیز شکل خوبی دارد و پشت آن یک پنل عریض قرار دارد که دو نمایشگر دیجیتال ۷.۵ و ۱۲ اینچی را در خود جای داده است. هانتر همچنین در بخش تجهیزات پیشرفت کرده است. کروز کنترل، ناوبری AutoNavi، برف پاک کن های خودکار، کنترل صوتی، پشتیبانی از به روز رسانی نرم افزار از راه دور، فرمان چرمی، شارژر بی سیم ۴۰ واتی، صندلی های چرمی، صندلی های گرم کن، سیستم صوتی با ۴ یا ۶ بلندگو (بسته به نوع) و دریچه های تهویه برای عقب مسافران برخی از ویژگی های این وانت چینی.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، چانگان هانتر در مدل پایه حدود ۱.۱ میلیارد تومان قیمت دارد. در صورت انتخاب نسخه کامل، مبلغ پرداختی به ۱.۸ میلیارد تومان (۲۱۶۹۰۰ یوان) افزایش می یابد.

شکارچی چانگان

مشخصات فنی Changan Hunter
در نسخه تک دیفرانسیل Changan Hunter، موتور الکتریکی روی محور عقب می تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت تولید کند. با این حال، نسخه های دو چرخ متحرک دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور جلو هستند. این موتور ۹۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۳۱.۱۸ کیلووات ساعت وظیفه تامین انرژی در تمامی انواع Changan Hunter را بر عهده دارد. طبق استاندارد چینی CLTC، این باتری با شارژ کامل می تواند تا ۱۸۰ کیلومتر را طی کند. اما وقتی موتور ۲ لیتری بنزینی وارد کار می شود و باتری را شارژ می کند، برد به ۱۰۳۱ کیلومتر افزایش می یابد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا