ورزشی

هیچکس نمی داند مقابل ایران برنده‌ایم یا بازنده

تیم ملی ژاپن دیروز پنجشنبه در اولین دیدار مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در بانکوک آرنا تایلند به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

در گروه دیگر تیم ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را شکست دهد. این نتایج احتمال تقابل ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی را بسیار زیاد کرد.

حال کنیچیرو کوگوره، سرمربی تیم ملی ژاپن که یکی از برترین بازیکنان فوتسال این کشور است، پس از این شکست غیرمنتظره گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ چیز برای صعود به جام جهانی تغییر نکرده است.

با شکست مقابل قرقیزستان شرایط سخت شده اما هدف ما تغییر نکرده است. به ما بستگی دارد. می توانیم به جام جهانی برویم و برنده شویم. اکنون برای رویارویی با تاجیکستان آماده می شویم.

وی افزود: در روزهای گذشته با بازیکنان صحبت کرده ام. بیش از مسائل تاکتیکی، باید از قدرت خود برای عقب نشینی از وضعیت فعلی استفاده کنیم. یک اتفاق تکان دهنده دیگر در قالب یک امتیاز رخ داد، اما همانطور که در ابتدا گفتم هیچ چیز تمام نشده است و فکر می کنم اگر به جام جهانی صعود کنیم همه چیز درست می شود.

همانطور که به بازیکنان گفتم، مثلاً حتی اگر در مرحله گروهی دوم شویم و در مرحله یک چهارم نهایی با ایران روبرو شویم، هیچکس نمی داند که برنده می شویم یا بازنده. کاری که باید انجام دهیم این است که به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنیم و در آنجا پیروز شویم.

حتی اگر کارها در آنجا خوب پیش نرود، مرحله پلی آف برگزار می شود، هرچند بستگی به نتایج ازبکستان نیز دارد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بدون توجه به اتفاقاتی که در آنجا رخ می دهد، از مسابقات مقدماتی عبور کرده و هشت تیم برتر را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا