فناوری

وایبر با قابلیت خلاصه‌سازی چت‌ها با هوش مصنوعی، از تلگرام و واتس‌اپ پیشی می‌گیرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: توانایی وایبر در خلاصه‌سازی پیام‌های خوانده نشده با کمک هوش مصنوعی، مزیت رقابتی برای آن ایجاد می‌کند تا از تلگرام و واتس‌اپ پیشی بگیرد.

وایبر قابلیت جدیدی را برای خلاصه کردن چت ها و پیام های خوانده نشده معرفی کرده است. کاربران می توانند با کمک این قابلیت هوش مصنوعی، خلاصه ای کوتاه از پیام ها و چت های خوانده نشده در گروه های وایبر داشته باشند. تصور کنید کاربر به صورت گروهی با صدها پیام خوانده نشده روبرو می شود و هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا خلاصه ای کوتاه از پیام ها داشته باشید. اکنون وایبر به این ویژگی کاربردی مجهز شده است که می تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.

ویژگی جدید وایبر که چت های خوانده نشده را با کمک هوش مصنوعی خلاصه می کند، می تواند برای کاربران مفید باشد. استفاده از این ویژگی پیچیده نیست. زمانی که کاربر وارد پیام رسان می شود و با انبوهی از پیام های خوانده نشده مواجه می شود، وایبر به او پیشنهاد می دهد که خلاصه ای از پیام ها را ببیند.

پیام رسان وایبر ادعا می کند که این خلاصه ها فقط برای کاربر قابل مشاهده است و هوش مصنوعی نسخه آماده شده خلاصه چت را فقط در اختیار کاربر قرار می دهد. وایبر همچنین تایید کرده است که به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، هیچ نسخه ای از چت های خلاصه شده روی سرورها ذخیره نخواهد شد. کاربران می توانند با خیال راحت از این ویژگی استفاده کنند.

ویژگی خلاصه‌سازی چت به کمک هوش مصنوعی وایبر در حال حاضر برای کاربران آیفون و اندروید در ایالات متحده، فیلیپین، اوکراین، ژاپن، بلغارستان و لهستان در دسترس است. این ویژگی از بیش از ۵۰ زبان پشتیبانی می کند. انتظار می رود به زودی کشورهای بیشتری به این لیست اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا