فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳


افق میهن –

در این گزارش، وضعیت بورس در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بازار سهام در اولین روز معاملاتی هفته سوم اردیبهشت ما در سال ۱۴۰۳ پرداخت می کنیم. بورس این روزها و هفته سوم سرمایه گذاران را غافلگیر کرده است اردیبهشت او ماه را تقریباً با یک نوسان به پایان رساند. در ادامه به تشریح جزئیات وضعیت بورس در هفته جاری پرداخته ایم.

بورس روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به کدام سمت می رود؟

بورس روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان روز معاملاتی با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی روی عدد ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد قرار گرفت.

در این روز شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۴۲۹ واحد کاهش به رقم ۷۳۳ هزار و ۵۱۵ واحد رسید و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۴۷۵ واحد کاهش به رقم ۴۰۹ هزار و ۸۲۹ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز شنبه ۳۲۷ هزار نوبت معامله انجام دادند که ارزش آنها به بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه حدود ۷ میلیارد سهم داد و ستد شد.

همچنین نمادهای فارس، فولاد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران ۱۹۴ واحد کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید.

لازم به ذکر است در این روز معامله گران فرابورسی با انجام ۱۷۱ هزار نوبت معاملاتی حدود ۵ میلیارد سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

در روز شنبه نمادهای بپس، آریا، هرمز، وسپهر، تجلی، آرین و خدیزل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بازار بورس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان روز معاملاتی با کاهش ۱۵ هزار و ۸۷ واحدی روی عدد ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۹۷ واحد قرار گرفت.

در این روز شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۶۵۶ واحد کاهش به رقم ۷۲۸ هزار و ۸۶۵ واحد رسید و شاخص قیمت به رقم ۴۵۴ هزار و ۸۲۳ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز یکشنبه ۳۴۸ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش کردند که ارزش آنها به بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم داد و ستد شد.

در این روز نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز ۲۳ اردیبهشت شاخص کل فرابورس ایران در این ماه با افت ۱۹۱ واحدی به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله گران فرابورس با انجام ۱۸۳۰۰۰ معامله، نزدیک به هفت میلیارد سهام و اوراق قرضه خرید و فروش کردند.

در این روز نمادهای بپس، شگایا، هرمز، وسپهر، قدینو، آرین و ارفع بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

بورس روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز دوشنبه با افت ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحدی قرار گرفت.

در این روز شاخص هم وزن با ۱۲ هزار و ۸۰۱ واحد کاهش به ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحد رسید و شاخص قیمت هم وزن با هفت هزار و ۱۴۴ واحد کاهش به رقم ۳۹۹ هزار و ۶۱۰ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز دوشنبه ۳۵۷ هزار نوبت خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۴ اردیبهشت نمادهای ماه، فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل ارز ایران ۱۹۱ واحد کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

معامله گران فرابورسی روز دوشنبه با انجام ۱۷۰ هزار نوبت معاملاتی نزدیک به هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی خرید و فروش کردند.

همچنین نمادهای آریا، بپس، مارون، خاور، وسپهر، هرمز و آرین بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بازار سهام در ۲۹ ام اردیبهشت آیا ماه طلوع می کند؟

بورس روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز سه شنبه با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ رسید.

در این روز شاخص هم وزن با ۴۳۳ واحد افت به رقم ۷۱۵ هزار و ۷۴۱ واحد و شاخص هم وزن با ۲۴۲ واحد افت به رقم ۳۹۹ هزار و ۱۶۹ واحد رسید.

معامله گران بورس تهران روز سه شنبه ۳۱۰ هزار نوبت معاملاتی انجام دادند که ارزش آنها به حدود ۳۸ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه حدود ۶ میلیارد سهم داد و ستد شد.

روز ۲۵ اردیبهشت نمادهای ماه، فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص کل فرابورس ایران با افت ۴۷ واحدی به رقم ۲۳ هزار و ۹۲۷ واحد رسید.

معامله گران فرابورسی روز سه شنبه با انجام ۱۶۱ هزار نوبت معاملاتی نزدیک به سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

همچنین نمادهای مارون، بپس، ارفع، آریا، خاور و بسامه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بازار بورس چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟

بازار بورس چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز با افت ۱۷۵۰ واحدی روی عدد ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد قرار گرفت.

روز چهارشنبه شاخص هم وزن با یک هزار و ۶۷۰ واحد کاهش به رقم ۷۱۴ هزار و ۵۹ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۹۳۰ واحد کاهش به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران ۳۳۶ هزار معامله انجام دادند که ارزش آن به حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه حدود ۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۶ اردیبهشت نمادهای ماه، خانواده، وامید و عقیق بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز چهارشنبه، شاخص کل ارز ایران با افت ۸۸ واحدی به ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید.

در این روز معامله گران فرابورسی با انجام ۱۹۷۰۰۰ تراکنش نزدیک به چهار میلیارد سهام و اوراق قرضه خرید و فروش کردند.

همچنین نمادهای بپس، ارفع، خاور، مارون، تجلی و بسامه بیشترین تاثیر منفی و نماد تماوند بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص OBA داشتند.

پیش بینی سهام در هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی در پایان معاملات روز روی عدد ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز یکشنبه بیش از ۴ هزار واحد نسبت به روز شنبه افت کرد و در رقم ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۷۷ واحد متوقف شد. روز دوشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز دوشنبه این شاخص با افت شدید ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس روز سه شنبه با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی تغییر مسیر داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز چهارشنبه با افت یک هزار و ۷۵۰ واحدی در آخرین روز هفته پایانی هفته روی عدد ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد قرار گرفت.

پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص ارزی ایران در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص ارز ایران روز شنبه ۱۹۴ واحد افت کرد و به رقم ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید. روز یکشنبه شاخص کل ارز ایران نیز نسبت به روز شنبه کاهش یافت. شاخص کل ارز ایران روز دوشنبه ۱۹۱ واحد کاهش یافت و به رقم ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید. روز سه شنبه شاخص کل ارز ایران نسبت به روز گذشته کاهش یافت. روز چهارشنبه شاخص کل ارز ایران با افت ۸۸ واحدی به عدد ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید و این هفته را به پایان رساند.

کدام نمادها در بازار سهام در هفته سوم اردیبهشت آیا در ماه ۱۴۰۳ تأثیر مثبتی داشته اند؟

نمادهای موثر بر شاخص بورس در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در روز شنبه نمادهای فارس، فولد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند. در روز یکشنبه نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و وتجارت بر این شاخص تاثیر منفی گذاشتند. در روز دوشنبه نمادهای زن، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بر شاخص بورس تاثیر منفی داشتند. در روز سه شنبه نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. در روز چهارشنبه نمادهای فملی، وامید و عقیق بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بورس روز شنبه ۲۹ اردیبهشت آیا ماه ۱۴۰۳ بالا می رود؟

با توجه به وضعیت نزولی شاخص کل بورس و فرابورس و نوسانات این هفته و همچنین نمادهای تاثیرگذار بر این شاخص ها، امکان حضور در بازار سهام در هفته چهارم وجود ندارد. اردیبهشت ماه امیدوارکننده بود و احتمال ریزش بورس بر اساس وضعیت بورس در هفته سوم اردیبهشت بیشتر از صعود است، البته باید منتظر ماند تا ببینیم در هفته آینده چه اتفاقی می افتد و چه خبرهایی در بورس خواهد بود؟ و بازار سهام ممکن است ناگهان مسیر خود را تغییر دهد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا