فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر توضیحاتی درباره پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه ۲۵ آمده است بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است. آیا بازار سهام در روز چهارشنبه افزایش می یابد؟


افق میهنی –

بورس در چهارمین روز هفته با افت ۱۵۹۳ واحدی شاخص کل به رقم ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه در اکثر روزهای دو ماه گذشته روند نزولی داشته است اما این افت ها به حدی نبود که شاخص کل حمایت دو میلیون واحدی را از دست بدهد. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با یک هزار و ۵۹۳ واحد افت به رقم ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲۲۰۴ واحدی روی عدد ۷۳۲۵۹۴ واحد قرار گرفت.

روز سه شنبه بیش از ۲۹۸ هزار معامله به ارزش ۳۷۳۲ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فارس، شپنا و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و کچاد منفی شد. خساپا، شستا، وبملت و دیتام از جمله نمادهای پرمعامله هستند که همگی مثبت بودند.

ارز ایران نیز با افت ۱۴۱ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۸۳ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس نیز بیش از ۲۴۲ هزار واحد بود که ارزش آن بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان بود.

بپس، خاور و هرمز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند، اما انتخاب به عنوان نماد تاثیرگذار سبز شد. فنر، کرومیت، فسبا و نخاریس نیز جزو نمادهای پرمعامله بودند، فنر و نخاریس مثبت شدند و دو نماد دیگر به کار خود پایان دادند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته جاری شنبه ۲۱ می باشد بهمن ماه با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد و روز دوشنبه با هشت هزار و ۲۰۳ واحد کاهش به ارتفاع ۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۹۰۰ واحد رسید و بورس با افت سال ۱۵۹۳ مواجه شد. واحدها در روز چهارم هفته و شاخص کل به دو میلیون و ۹۰ هزار واحد رسید، بنابراین با این نوسانات بورس، احتمال ریزش بورس در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست، زیرا همانطور که تاریخ بورس در روزهای اخیر نشان می دهد، جهت ناگهانی تغییر می کند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازار سهام بالا می رود یا پایین. آیا بورس فردا چهارشنبه ۲۵ است؟ بهمن آیا ماه می افتد؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا