بانک و بیمه

اطلاعیه بانک ملی درباره انتقال شعب و سپرده‌های موسسه نور به این بانک

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک ملی ایران، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: این واگذاری در راستای استراتژی و سیاست بانک مرکزی در راستای اصلاح نظام بانکی، ساماندهی بازار پول و حمایت از حقوق مردم است. سپرده گذاران بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (رؤسای سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته کارشناسی اصلاح نظام بانکی و مشتریان و سپرده گذاران این موسسه می توانند از کلیه خدمات بانکی استفاده کنند. از ۲۰ دی ۱۴۰۲ به شعب سابق موسسه اعتباری نور (تحت مدیریت بانک) مراجعه می کند.

این تصمیم به منظور اطمینان خاطر مشتریان، سپرده گذاران، کارکنان و سایر ذی نفعان موسسه اعتباری نور اتخاذ شده است و یادآوری می شود با هدایت و راهنمایی بانک ملی به کلیه مشتریان ارزشمند این موسسه اعم از سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان خدمات بانکی ارائه کنند. ایران همچنان در چارچوب قوانین و مقررات به حیات خود ادامه می‌دهد و مشتریان می‌توانند طبق روال قبلی تحت قراردادهای سپرده و تسهیلات، خدمات مذکور را دریافت کنند.

ضمناً مطالبات سهامداران مؤسسه مذکور برای ایفای تعهدات مؤسسه به بانک مرکزی و سایر دستگاه های اجرایی و قضایی محاسبه و پرداخت می شود و مؤسسه اعتباری نور نیز پاسخگوی سؤالات و درخواست های محترم خواهد بود. سهامداران موسسه

شعب و کارکنان موسسه اعتباری مذکور همانند گذشته به فعالیت خود ادامه داده و در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملی ایران منتقل خواهند شد.

با توجه به نقش پیشروی بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور در سال ۹۵ و حضور موثر و گسترده این بانک در عرصه اقتصادی، انتقال سپرده های موسسه نور به این بانک می تواند مایه قدردانی و تشکر باشد. اعتماد به سپرده گذاران و مشتریان موسسه فوق. تا حقوق قانونی خود را به ریاست اداری برسانند.

لذا انتظار می رود در اجرای موفقیت آمیز این فرآیند که گامی مهم در حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی کشور است، همکاری شود و از هموطنان عزیز تقاضا می شود اخبار و اطلاعات این موضوع را تنها از طریق مراجع رسمی از جمله مراجع رسمی ارائه نمایند. مانند: ب- دریافتی به عنوان بانک مرکزی، بانک ملی ایران و موسسه اعتباری پیگیر نور.

مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی با شماره تلفن های ۶۴۱۴۰ و ۴۲۹۳۱۰۱۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا