اخبار بورس

سود سهام عدالت دوره‌های قبل را چگونه دریافت کنیم؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاممجید عشقی رئیس سازمان بورس توضیح داد: سود سهام را در سال جاری بر اساس مصوبه شورای عالی بورس در دو مرحله توسط شرکت سرمایه گذاری مرکزی به صورت متمرکز پرداخت و واریز می کنیم. انشالله تا پایان آذرماه یعنی تا شب یلدا پرداخت مرحله اول این سود را دریافت خواهیم کرد و تقریبا معادل مبلغ پرداختی سال گذشته یعنی تقریبا ۶۰۰ هزار تومان است. به این مبلغ بخش دیگری از سود شرکت اضافه می شود که می تواند تقریباً ۲۰ درصد افزایش یابد. مرحله دوم تا پایان سال پرداخت می شود.

سود سهام دوره های قبلی خود را از طریق ازدواج دریافت کنید

باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی به باشگاه گفت: شماره حساب مشمولان سهام عدالت را بسته به سنوات به دو صورت یکی از طریق سامانه سجام و دیگری از طریق سایت سهام عدالت در اختیار داریم. ساده ترین و بهترین راه این است که سجام شوید تا مردم بتوانند به خدمات دیگر دسترسی داشته باشند. دیگری را دریافت کند

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا سهامدار در صورت عدم دریافت سود سال قبل در ادغام، علاوه بر سود پایان آذر، سود سال قبل را نیز دریافت خواهد کرد؟ او گفت بله. انشالله اگر شرکت هایی که سود خود را واریز نکرده اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و ما فرصت مناسبی برای محاسبه آن داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم سودهای گذشته را به شرکت جدید یعنی به مردم منتقل کنیم. دی ماه که شماره حساب خود را در سامانه سجام ارائه کرده اند. شما برای واریز ثبت نام کرده اید.

مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام نیز گفت: مردم برای دریافت سود سهام به درگاه اینترنتی مراجعه و پول پرداخت نکنند و مراقب باشند. ثبت جدید سهام غیر قابل دسترسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا