اخبار اقتصاد ایران

امضای تفاهم‌نامه مشارکت راهبردی بانک صادرات ایران و شرکت انرژی سینا :: ایران تحلیل

مشارکت راهبردی بانک صادرات ایران با شرکت «انرژی سینا» با هدف اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری مشترک (ارزی-واقعی) کلید خورد.

به گزارش ایران تحلیل، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ساعت ۱۹ صبح اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور وزیر نفت، رئیس دیوان محاسبات کشور، جمعی از نمایندگان مجلس، سفرای تعدادی از کشورهای خارجی، مدیران نفت، گاز و پتروشیمی داخلی و خارجی در محل نمایشگاه تهران افتتاح شد. صنایع

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در راس هیاتی متشکل از مهدی اقبالی راد از اعضای هیات مدیره است. در این مراسم مهرداد رضایی بازرس ویژه مدیرعامل و بسیاری از مدیران مناطق و ادارات کل تهران شرکت کردند و پس از شنیدن دستاوردهای صنعت نفت از زبان وزیر نفت از غرفه بانک صادرات بازدید کردند. ایران در این نمایشگاه

محسن سیفی سپس با حضور در غرفه شرکت «سینا انرژی» ضمن دیدار با محمدصادق عظیمی فر، مدیرعامل این شرکت، بر حمایت همه جانبه بانک صادرات ایران از صنایع نفت از طریق اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری تاکید کرد. در پایان این جلسه، مدیران عامل دو شرکت تفاهم نامه ای در خصوص «همکاری در زمینه مشارکت راهبردی به منظور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری مشترک (ارزی – واقعی) در حوزه فعالیت های انرژی سینا امضا کردند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با حضور در غرفه هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با عبدالرضا عابد فرمانده این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد.

محسن سیفی در نشستی دیگر ضمن دیدار با مسعود عارف پور، مدیرعامل شرکت «توربو کمپرسور» و مهدی قطبی، مدیرعامل شرکت «فاتح صنعت» راه‌های همکاری‌های بیشتر و افزایش همکاری‌های دوجانبه را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران سابقه ارزشمند و قابل توجهی در حمایت و حمایت از بنگاه ها و شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد.

حمایت از صنایع مختلف و پروژه های ملی یکی از مهم ترین اهداف بانک صادرات ایران است و این بانک در سال های اخیر اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام داده است.

حضور ۱۷۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی

امسال این نمایشگاه با حضور ۱۷۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و ۲۵۰ شرکت خارجی فعال در این حوزه ها برگزار شد. اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.

در این رویداد بزرگ، شرکت های توانمند داخلی و خارجی در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دستاوردها و محصولات خود را با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و جهت رشد در معرض دید دستان و کارشناسان این صنعت قرار خواهند داد. از این صنعت ، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را هدایت کنند.

در این نمایشگاه بانک صادرات ایران در چارچوب حمایت از تولید و اقتصاد کشور خود در کنار شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز ایستاد تا آنها را در مسیر موفقیت یاری کند.

54sr156ve56t1b.JPG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا