ورزشی

به نقطه اول باز می گردیم/ بعد از تبریز، ورود زنان به ورزشگاه های اراک هم ممنوع شد

محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: اراک یکی از شهرهایی بود که با مجوز سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم فضای امن و مساعدی برای حضور بانوان فراهم شد و ما جزو اولین شهرهای کشور بودیم که به بانوان علاقمند به فوتبال اجازه حضور دادیم. دیدگاه این بود که زنان نیز باید با ایجاد پلتفرم های مناسب از تماشای دقیق بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود سازمان لیگ فوتبال در خصوص رفع نواقص تذکراتی داده بود که متأسفانه برخی از آنها اجرا نشد که باعث شد بانوان به دلیل استاندارد بودن و عدم آمادگی برای ورود بانوان وارد ورزشگاه شوند و نتوانستیم. حضور بانوان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد که به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم وجود ارائه و اعمال استانداردها در رویه پذیرایی از بانوان و همچنین به دلیل عدم رفع کامل عیوب زیرساختی ورزشگاه و عدم تامین امنیت بانوان، این ورزشگاه شرایط پذیرش بانوان را ندارد. تا زمانی که عیوب برطرف شده و بهبودهای درخواستی انجام شود.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تاکید شده است که باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک موظف است در اسرع وقت برنامه و روند ایجاد شرایط برای حضور بانوان را به اطلاع سازمان لیگ برساند. که پس از ممیزی بهبود شرایط و ایجاد شرایط ایمنی برای حضور بانوان می توان تصمیم گرفت. بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا