بانک و بیمه

بیش از یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

به گزارش ایران تحلیل، بیتال تشار روز سه شنبه در دیدار با استاندار زنجان افزود: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یک میلیون و ۳۰۰ بود.

۱۰۰۰ نفر بیمه شده بودند اما در این دولت یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بیمه جامع نقش مهمی در ایجاد بسترهای لازم برای رفاه حال شهروندان دارد، گفت: در این حوزه با سرعت بیشتری حرکت می کنیم.

تاشر خاطرنشان کرد: یکی از راه های تحقق اجتماعی، گسترش شرایط بیمه است. با گسترش این بخش می توان به تحقق عدالت اجتماعی در این حوزه نزدیک شد، در حالی که با تشکیل دولت سیزدهم مردم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی دهقانان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی انجام شده است که نیاز به توضیح دارد، گفت: در این راستا اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

یک میلیون شغل در سال بر اساس اسناد و طرح محصول الکترونیکی یکی از این اقدامات کلیدی است.

ما درد کارگران را درد خودمان می دانیم

استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه درد کارگران از خود ماست، گفت: حل مشکلات کارگران یکی از دغدغه های اصلی مدیریت استان است.

محسن افشارچی تصریح کرد: استان زنجان از نظر شاخص های نیروی کار و تولید در احیای واحدهای راکد رتبه دوم و از نظر میزان بیماری رتبه سوم کشور را دارد.

وی با اشاره به رفع مشکلات تعاونی های مشکل دار استان ادامه داد: در این راستا تاکنون با کمک مسئولان کشوری اقدامات مطلوبی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا