اخبار اقتصاد ایران

جزئیات برگزاری سومین حراج خرده فروشی در گیلان+ لیست کالا

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان توضیح داد؛

مدیرکل جمع آوری و فروش املاک گیلان تصریح کرد: سومین مزایده خرده فروشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز در چند روز اخیر برگزار می شود.

ایران تحلیل احمدرضا مقری مدیرکل جمع آوری و فروش املاک گیلان با اشاره به برگزاری سومین دوره مزایده خرده فروشی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز ماه مبارک رمضان. در سال جدید مرحله سوم خرده فروشی توسط اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی از طریق سایت انجام خواهد شد.

مقری با اشاره به اینکه مرحله اول دی و مرحله دوم بهمن انجام شد، وی افزود: ۶ ردیف کالا برای این حراج خرده فروشی تایید شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ، روز نمایش و شروع بازدید در سایت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه هفدهم اسفند وی گفت: قسمت ۱ قهوه ساز نوا، قسمت ۲ اتو المپیا، قسمت ۳ اتو المپیا، قسمت ۴ اسپیکر، قسمت ۵ و قسمت ۶ ریش تراش فیلیپس است.

مغری با بیان اینکه تاریخ و روز حراج و اعلام پیشنهاد یکشنبه ۲۰ می باشد اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ شب است، تصریح کرد: تا ۲۷ اسفند مهلت پرداخت می باشد و خریداران می توانند با توجه به ایام عید و ماه مبارک رمضان تا پایان صبر کنند. فروردین برای تحویل کالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا