اخبار اقتصاد ایران

جزئیات فراخوان ام وی ام X۵۵ پرو | بررسی رایگان در نمایندگی ها

مدیران خودرو در حال حاضر فراخوانی سراسری MVM X55 Pro را پس از قطع شدن اکسل عقب خودرو اعلام کرده‌اند.

ایران تحلیل به نقل از دیجیاتو، طی هفته های گذشته شاهد تصادف ناگوار یک دستگاه ام وی ام X55 پرو در اتوبان کاشان بودیم که منجر به حذف اکسل عقب خودرو شد. پس از این اتفاق و فشار افکار عمومی برای پاسخگویی، مدیران خودرو از فراخوان ام وی ام X55 پرو برای بررسی و رفع مشکلات این خودرو خبر دادند.

مدیرم خودرو در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: در پی وقوع حادثه تلخ و وحشتناک شکسته شدن محور عقب یکی از پرفروش ترین خودروهای X55 پرو در جاده قم به اصفهان، این گروه تصمیم به صدور اولین نسخه در سراسر کشور کرد. فراخوان خودرو در سطح کشور برای برگزاری این اقدام با هدف بررسی دقیق، جامع و همه جانبه تمامی خودروهای تولید شده از این مدل انجام می‌شود نگرانی ها، ابهامات و تردیدهای خریداران عزیز در خصوص ایمنی و کیفیت این محصول.

جزئیات فراخوان MVM X55 Pro به شرح زیر است:

این تماس از ساعت ۱۸ اردیبهشت تا ۶ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز برگزار می شود. این تماس از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در تمامی نمایندگی های MVM و Phoenix در سراسر کشور برقرار است.

این طرح هر روز تعریف می شود و حتی در روزهای تعطیل نیز حفظ می شود.

هر X55 Pro فروخته شده از زمان عرضه آن واجد شرایط این طرح است.

این طرح کاملا رایگان بوده و هیچگونه وجهی از مالکان خودرو دریافت نخواهد شد.

تولید نسل جدید ام وی ام X55 با پسوند پرو از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است که با توجه به شرایط منعطف فروش، مدیران خودرو طی دو سال موفق به فروش حدود ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر کشور شدند. این خودرو از نظر طراحی داخلی و خارجی نسبت به مدل اصلی خود تغییرات زیادی را تجربه کرده بود. این تغییرات مثبت باعث شد تا MVM X55 Pro توجه مصرف کنندگان ایرانی را به خود جلب کند.

پس از حادثه کنده شدن اکسل عقب در اتوبان کاشان ابتدا مدیران خودرو اطلاعیه مختصری منتشر کردند. در این اطلاعیه از دارندگان ام وی ام X55 پرو خواسته شد بارکد محور عقب خودرو را بررسی و در صورت مطابقت با کدهای اعلام شده نسبت به تعویض آن اقدام کنند. اما فشار روزافزون افکار عمومی بر مدیران خودرو باعث شده تا این شرکت تصمیم به فراخوان سراسری بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا