اخبار اقتصاد ایران

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت» :: ایران تحلیل

ایرانسل ضمن حمایت از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» در مرحله داوری ایده ها و نوآوری های این رویداد حضور دارد.

به گزارش ایران تحلیل، رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» توسط دانشگاه اراک با حمایت ایرانسل، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و شرکت آلومینیوم ایران. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار می شود. ایرانسل علاوه بر حمایت از این رویداد به همراه تیم داوری آزمایشگاه ایرانسل در مرحله اختتامیه و داوری ایده های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی شرکت می کند.

این رویداد حوزه هوش مصنوعی، محاسبات تکاملی، یادگیری ماشینی، رباتیک، بینایی ماشین، تشخیص گفتار و پردازش کامپیوتری، ایده‌های نوآورانه و فناوری مرتبط با حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات مالی و آموزش را پوشش می‌دهد. . سرگرمی ها و بازی ها، تحلیل شبکه های اجتماعی و … را ارزیابی می کند و به نفرات و تیم های برتر جوایز نقدی ارزنده و امکان پذیرش در پارک علم و فناوری اراک اهدا می کند. مخاطبان این رویداد دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، کارآفرینان و صنعت گران فعال در حوزه هوش مصنوعی هستند.

این رویداد که از امروز چهارشنبه ۵ آغاز می شود اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است، با بوت کمپ در روز چهارشنبه ۱۲ اردیه بهشت ​​۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه و شناخت برندگان نیز شنبه ۲ برگزار خواهد شد. خرداد ۱۴۰۳ در پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار می شود. توسعه اشتغال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری های کلیدی در این صنعت و همچنین به عنوان تجاری سازی، ایجاد یا توسعه بازار شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل حمایت از اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور با برگزاری و شرکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان همکاری و امضای تفاهم نامه با سازمان ها، موسسات، دانشگاه ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه های آموزشی و … ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا