اخبار اقتصاد ایران

دیدار مدیر مخابرات گیلان با مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات

در پی انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، مهندس حسنی مدیر ارتباطات منطقه گیلان به همراه معاونین و مدیران ستادی با سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیدار و گفتگو کردند.

ایران تحلیل یدالله حسنی مدیر ارتباطات منطقه گیلان به همراه جمعی از همکاران با سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیدار و گفتگو کرد.

زاهدی در دیدار با رئیس مخابرات استان، نقش مخابرات را در حوزه ارتباطات به عنوان یکی از قدیمی ترین دستگاه های ارتباطی ستود و مخابرات را ارتباطی دائمی دانست که خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ابراز امیدواری کرد با رویکردهای جدید مخابرات و حمایت بالاترین مقام وزارتخانه شاهد ارائه و ارتقای خدمات جدید با رویکرد فناوری های نوین باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: توسعه شبکه ارتباطی و استفاده مردم از اینترنت روز به روز در حال گسترش است به طوری که این فناوری با مردم گره خورده است. زندگی روزمره و هر روز بر تعداد کاربران این فناوری و فناوری جدید ارتباطی افزوده می شود.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه کانال های ارتباطی و سیستم های مخابراتی یکی از نیازهای ضروری همه آحاد جامعه در این عصر است، افزود: امروزه اهالی دورافتاده ترین روستاها نیز درخواست استفاده از اینترنت و اینترنت را دارند. خطوط مخابراتی برای رفع نیازهای آنها. در راستای مشتری مداری و رضایت بیشتر همشهریان عزیز، در گذشته تا حد امکان در این زمینه گام برداریم.

در این جلسه همچنین در خصوص لزوم گسترش بیشتر فیبر نوری در استان و رفع موانع و مشکلات پروژه تار بحث شد تا این طرح با سرعت بیشتری اجرا شود و کل استان تحت پوشش کامل فیبر نوری قرار گیرد.

لازم به ذکر است معاونت بازرگانی و امور مشتریان، معاون شبکه، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر ارتباطات سیار، مدیر فناوری اطلاعات، مدیریت دفتر مدیر منطقه و رئیس اداره روابط عمومی نیز در این دیدار مدیرکل مخابرات استان گیلان را همراهی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا