فرهنگ و هنر

سریال‌های رمضانی آی‌فیلم مشخص شدند :: ایران تحلیل

شبکه آی فیلم در ماه مبارک رمضان سریال های «نیمه پنهان ماه»، «زیر زمین»، «مثل هیچکس»، «خانه زیر دوش»، «میوه ممنوعه»، «پایتخت ۴» و «در چشم» را روی آنتن برد. از باد”. برنده خواهد شد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، سریال هایی که این شبکه برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است به شرح زیر است:

سریال «نیمه پنهان ماه» به کارگردانی مجید جعفری محصول تلویزیونی سال ۱۳۷۳ است که از چهارشنبه ۲۳ آغاز شده است. اسفند ساعت ۱۶ پخش می شود.

زنده یاد محین شهابی، ثریا قاسمی، عنایت الله بخشی، حسین کاسبیان، محمود عزیزی، اکرم محمدی، فریده سپاه منصور و… در «نیمه پنهان ماه» به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین سریال طنز «زیرزمین» به کارگردانی علیرضا افخمی که محصول سال ۱۳۸۴ است، قرار است از چهارشنبه ۲۳ آغاز شود. اسفند ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.

زنده یاد فتعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، سروش صحت، مهران رجبی، مرجانه گلچین و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «مثل هیچکس» ساخته عبدالحسن برزیده نیز از دوشنبه ۲۱ آغاز شد اسفند ساعت ۱۸:۰۰ قرار است از شبکه آی فیلم پخش شود.

سریال طنز “خانه به دوش” به کارگردانی رضا عطاران که در سال ۱۳۸۲ برای شبکه سوم ساخته شده است، از یکشنبه ۲۰. اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

همچنین سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی با بازی علی نصیریان، گوهر خیراندیش، هانیه توسلی امیر جعفری، نیما رئیسی، عمار تفتی از یکشنبه ۲۰. اسفند ساعت ۲۰ پخش می شود.

سریال «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم قرار بود در ماه مبارک رمضان از شبکه آی فیلم پخش شود که پس از اتمام فصل سوم که هم اکنون روی آنتن می رود، پخش آن آغاز می شود.

سریال «در چشم باد» ساخته مسعود جعفری جوزانی نیز از شنبه ۲۶ آغاز شد. اسفند ساعت ۲۲:۰۰ در دو قسمت پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا