ورزشی

سپاهان به الاتحاد 2 بر صفر باخت اما امیدوار ماند

سپاهان در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (دوشنبه) در خانه الاتحاد به مصاف این تیم رفت. سپاهان با وجود شکست با ۱۰ امتیاز به صعود به مرحله بعد نزدیک شده است. تکلیف صعود نمایندگان ایران فردا پس از پایان مرحله گروهی مشخص می شود.

مشروح این نشست را در ادامه بخوانید.

اتحاد ۲ – سپاهان ۱

کارت زرد: لوئیس فیلیپه، زکریا الحساوی، فیصل الغامدی و عبدالرزاق حمدالله – برایان دابو، رضا اسدی و پیام نظام.

کارت قرمز: –

ترکیب الاتحاد: عبدالله مویوف، احمد حجازی (۷۶-عمر الحساوی)، لوئی فیلیپ، مهند الشنقیتی (۷۱- عبدالرحمن عبود)، زکریا الحساوی، فابینیو، فیصل الغامدی، مروان الشحافی. ، عبدالرزاق حمدالله (۸۳-هارون کامارا)، دیگو جوتا (۸۳- الشمرانی)، صالح الجمان (۸۳- احمد بامعود).

ترکیب سپاهان: پیام نازغر، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور (۷۰- رضا شکاری)، محمد قربانی، محمدی کریمی، برایان دابو، آریا یوسفی (۹۰- سیاوش یزدانی)، رضا اسدی (۷۰- کاوه رضایی)، فرشاد احمدزاده. . (۹۰-احسان پهلوان) و شهریار مغانلو (۷۷-عیسی آل کثیر).

موقعیت های حساس

این نشست با سوت منینگ از چین آغاز شد.

دقیقه ۴: ارسال زکی پور از سمت چپ و ضربه سر مغانلو از کنار دروازه معایف به بیرون رفت.

گل اول الاتحاد (۱۴) (صالح الجمن): شوت صالح الجمان از سمت چپ مستقیما وارد دروازه پیام الرحید شد.

دقیقه ۲۸: ضربه الحسینی به طرز خطرناکی از کنار دروازه پیام فارس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر و ضربه سر دانشگر از روی دروازه مایوف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: عبدالرزاق حمدالله با هل دادن فرشاد احمدزاده داور مسابقه را فریب داد و خود را روی زمین انداخت و پنالتی گرفت اما داور پس از بررسی صحنه با کمک VAR پنالتی را مردود اعلام کرد و به حمدالله کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس عمقی اسدی به رضاییان و ضربه سر این بازیکن در محوطه شش قدم با واکنش ضعیفی همراه شد و توسط این دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال رامین رضاییان و شوت رضا اسدی در مقابل دروازه باز هم با واکنش ضعیفی همراه شد و این موقعیت نیز تبدیل به گل نشد.

گل اول سپاهان (۴۸) (رامین رضاییان): ارسال بلند دانشگر از سمت چپ مقابل دروازه به رضاییان رسید و ضربه سر این بازیکن در گوشه دروازه معایوف قرار گرفت.

گل دوم اتحاد (۶۹) (دیگو جوتا): پاس عمقی حمدالله به جوتا و ضربه نوک پا این بازیکن بین مدافعان سپاهان به نیازمندان برخورد کرد و وارد دروازه سپاهان شد تا اتحاد دوباره پیش بیفتد.

دقیقه ۷۵: ارسال بلند رامین رضاییان از روی ضربه تیر به افق دروازه الاتحاد برخورد کرد و بیرون رفت.

دقیقه ۷+۹۰: ضربه کاوه رضایی با واکنش گل اتحاد مهار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا