ورزشی

غیبت دوباره نکونام؛ حضور هاشمی نسب در کنفرانس خبری دربی 103

دیدار حساس و مهم استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر ایران فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. نشست خبری پیش از این نشست در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و مهدی هاشمی نسب در این نشست حضور یافت.

مشروح صحبت های مهدی هاشمی نسب را در زیر می خوانیم:

این دربی سه امتیاز بیشتر ندارد
پیش از هر چیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان تبریک می گویم. جا دارد به مردم عزیز سیستان و بلوچستان بگویم که در کنارشان هستیم، امیدوارم با مساعدت مسئولین ذیربط مشکلات آنها خیلی زود حل شود. در مورد بازی هم باید بگویم که سه امتیاز بیشتر ندارد. همان جملات کلیشه ای. فقط حساسیت و سنتی بودن دربی وجود دارد که برای تماشاگران از جمله هواداران خودمان بسیار مهم است.

دربی بدون تنش و حاشیه نمی تواند باشد
امیدوارم بازی خوبی باشد، نمی توانم بگویم دور از حاشیه باشد. به هر حال جذابیت این بازی این است که همیشه تنش و حاشیه در آن وجود دارد. مطمئن باشید تیم ما روی بحث فنی خیلی متمرکز است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند و از نقاط ضعف حریف خود استفاده کند، شایسته ۳ امتیاز باشد و برنده شود. امیدوارم این تیم استقلال باشد. برای موفقیت و شادی هوادارانمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم و می جنگیم.

دلیل غیبت نکونام را از او بپرسید
دلیل عدم حضور نکونام در نشست های خبری؟ به خدا من خودم هم نمی دانم دلیلش چیست. اینطور نیست که همیشه در همایش ها غایب باشد و در جلسات شهرستان ها حضور داشته باشد. می توانید این را از او بپرسید تا پاسخ مستقیم را از زبان خودش بشنوید. نمی دانم چرا، واقعاً نمی دانم. با توجه به شناختی که از من دارید، اگر دلیلش را می دانستم صریحاً می گویم. من نمی دانم دلیل آن چیست.

2000611

مشکلات ماشاریپوف حل شده است
غیبت ماشاریپوف در تمرین؟ مشکلات همیشه وجود دارد، در تیم های بزرگی مثل استقلال این مشکلات بیشتر به چشم می خورد. ما قطعا با این مشکلات در فوتبال خود آشنا هستیم، مخصوصا خارجی هایی که وارد تیم می شوند. ماشاریپوف نیز از این امر مستثنی نیست. نمی دانم اسم این را تناقض بگذارم یا مسائل دیگر. با مدیر برنامه ایشان جلسه گذاشتند و خیلی سریع حل شد. او اکنون در کنار ما است و با ما تمرین می کند و امیدوارم به تیم کمک کند.

آماده سازی در دربی را به بازیکنان منتقل می کنیم
آماده سازی تیم برای دربی؟ منظورت از آماده چیه؟ از نظر فنی آماده هستیم و در این ۱۹ هفته نشان دادیم که آماده هستیم. از نظر روحی و روانی چون همیشه برای دربی آماده بوده ایم این را به بازیکنان منتقل می کنیم. مطمئن شوید که آنها نیز آماده هستند.

بازیکنان اهمیت سه امتیاز را می دانند
ما قطعا شناخت کافی از رقیب داریم. هر تیمی نقاط قوت و ضعف خود را دارد. ما روی هر دو نقطه کار کرده ایم. ما این موضوع را به بازیکنان اعلام کرده ایم و روی آن کار کرده ایم. ما خیلی کار کرده ایم. بازیکنان شرایط تیم و حساسیت مسابقه و همچنین اهمیت سه امتیاز را می دانند. باز هم تکرار می کنم که با تمام وجود برای شادی هواداران می جنگیم.

شاید حاشیه های ما ساختگی باشد
حواشی کنار تیمی که لیدر لیگ برتر است؟ شما خیلی واضح و مطمئن صحبت می کنید. آیا می دانید این حواشی جنگ طلاست یا خیر؟ شاید یکی از دلایلی که تیم ما در بالای جدول قرار دارد این باشد که به این حواشی در کنار خود نیاز دارد. شاید این حاشیه ها ساختگی باشد.

من نمی دانم مدیر رسانه کیست
عدم حضور مدیر رسانه؟ من خودم در استقلال نمی دانم مدیر رسانه ای ما کیست. می توانی باور کنی
مشکلات خود هاشمی نس با باشگاه و غیبت از تمرین؟ هیچ مشکلی نداشتم در فوتبال ایران باید حتی کوچکترین مشکلات خانوادگی را به اطلاع مردم برسانید. مردم می خواهند بدانند که مثلا پدرم چه مشکلی دارد و من باید به آنها توضیح بدهم که به این دلیل در تمرین شرکت نکردم. حتی بازیکنان هم نمی دانستند که چرا در تمرین شرکت نکردم. این مسائل مهم نیست، من قطره ای در دریای استقلال هستم و بودن یا نبودن مهم نیست. یک سری مشکلات خانوادگی وجود داشت. در بین همکاران مطبوعاتی ما بسیار هستند که ما را دوست دارند و با توجه به سابقه و سابقه ما ممکن است اخباری را منتشر کنیم. به هر حال مشکل خانوادگی بود و بحث من با استقلال از لحاظ مالی نه، نبوده و نخواهد بود.

به داور گفتیم در دربی پنالتی نگیرد
پنالتی زن استقلالی بعد از یاماگا؟ به دلیل نداشتن یاماگا با داور صحبت کرده ایم و گلسیانی هم در سمت مقابل غایب است. به داور گفتیم پنالتی نگیر. اما قطعا هر وقت پنالتی گرفته شود بازیکنی که اعتماد به نفس کافی داشته باشد توپ را برمی دارد و پنالتی می زند. هر بازیکنی آرزوی زدن پنالتی در دربی را دارد. حالا نمی دانم چرا بازیکنان از این موضوع فرار می کنند. اما پنالتی زن ما در بازی قبل برابر مس آقای حردانی بود که متاسفانه ضربه او گل نشد. به صالح گفتیم مشکلی نیست و من شخصا به او گفتم اگر بخواهد در بازی بعد می تواند یک پنالتی بزند. اما بازیکنان باتجربه ای هستند که فکر می کنم خیلی حاضرند در دربی پشت ضربه پنالتی بایستند.

2000612

قول نمی دهم که بازی جذابی باشد، اما تلاش می کنیم
بازی جذاب دربی فردا؟ در این سال ها و قبل از دربی همه قول می دهند اما من به شما قول نمی دهم که بازی جذابی شود، چون حساسیت این دیدار اجازه بازی جذاب را نمی دهد. اما بازی خارج از خانه بی کیفیت نبود و شاهد یک بازی خوب و پرتنش بودیم که گل هایی هم داشت. اما از طرف تیممان سعی می کنیم یک بازی خوب برگزار کنیم تا تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند. امیدوارم بتوانیم از فرصت های خود استفاده کنیم و اگر شایسته پیروزی بودیم، سه امتیاز را کسب کنیم.

یکی از گل های دربی را به یاد دارم
آیا گلزنی در دربی با سایر مسابقات متفاوت است؟ برای درک شادی باید در دربی گل بزنی. من یک گل زده ام و می دانم چه حسی دارد.

وقتی خبرنگار به هاشمی نسب گفت که در دربی ۵ گل زد که ۴ بار با لباس پرسپولیس بود، سرمربی استقلال پاسخ داد: فقط یکی از آنها را به یاد دارم.

خبرنگار دیگری پرسید آن چهار گل دیگر دربی را با لباس پرسپولیس یادت نمی آید؟ هاشمی نسب گفت: نگفتم یادم نیست، گفتم یکی از گل ها را یادم هست.

دربی باز پس از سوت پایان مشخص می شود
دربی بازترین بازیکن دو تیم؟ این موضوع پس از پایان بازی مشخص خواهد شد. تمامی دربی ها قبل از شروع بازی باز است. امیدوارم همه بازیکنان خوب باشند.

بازی دفاعی؟ مسابقه دور را ببینید
آیا امکان دارد استقلال در دربی دفاع بازی کند و یک امتیاز بگیرد؟ هاشمی نسب در پاسخ گفت: استقلال باید دفاع بازی کند؟؟ به بازی خارج از خانه و نیمه دوم مراجعه کنید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا