ترندهای روز

فال ابجد امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز سه شنبه ۲۰ آبان از ابجد اردیبهشت ماه ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۱ اردیبهشت ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:BCC

مشکلی بین اعضای خانواده پیش می آید و این مشکل ریاضی شما را نگران خواهد کرد. اسراف و خریدهای غیر ضروری را متوقف کنید و پس انداز کنید. شما به افزایش درآمد خود فکر می کنید اما راه مناسبی برای به دست آوردن ثروت بیشتر نمی بینید. در این شرایط تسلیم نشوید و همین امروز با بزرگان خانواده خود مشورت کنید و از راهکارهای آنها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

اردیبهشت:

شما انسان سالمی هستید و لحظه ای از سلامتی خود غافل نشوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن شوید که هیچکس سلامت و رفاه خود را از دست نداده است. دشمن قدیمی که در محل کار یا در میان همسایگان خود دارید امروز از مهلکه خارج خواهد شد. همسرتان یا عشق زندگیتان امروز نگرانی ها را از دلتان پاک می کند.

خرداد:DCA

خبرهای غیرمنتظره از طرف عزیزتان در سفر به شما می رسد و شما و خانواده تان را خوشحال می کند. امروز با فردی بسیار تاثیرگذار در محل کار آشنا خواهید شد. برای حل مشکلات و غلبه بر مشکلی که امروز با آن روبرو هستید با همکاری همسرتان یا عشق زندگیتان به تنهایی اقدام نکنید.

تیر:ب آآ

برای پول و سرمایه خود ارزش قائل شوید و آن را هدر ندهید. در غیر این صورت زودتر از آنچه فکر می کنید بدهی خود را افزایش می دهید و زندگی دیگر دست شما نخواهد بود. شما کار مهمی انجام داده اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. احتمال اختلاف بین شما و یکی از اعضای خانه وجود دارد.

مرداد:

استعداد و هوش همسر یا عشق زندگی تان را دست کم نگیرید و برای حل مشکلات مالی به آنها مراجعه کنید. چمدان های سفرتان را بسته اید و به بیرون می روید، اما کار مهمی پیش روی شماست و چاره ای ندارید جز اینکه سفر را به آینده موکول کنید. احتمال سوء تفاهم بین شما و آشنایان وجود دارد. به نفع شما نیست که این سوء تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت با دوستان خود وارد درب دوستی و صلح شوید.

شهریور: ACC

قبل از شروع کار جدیدی که برنامه ریزی کرده اید، همه جوانب را بررسی کنید. شما به سفر می روید اما بهتر است از این سفر صرف نظر کنید. مدتی است که با همسرتان یا عشق زندگی تان کنار نمی آیید.

مهر:ببب

خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد، این خبر را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و در شادی این خبر شریک شوید. از نظر کاری، روز خوبی در انتظار شماست و به موفقیت خواهید رسید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده تان جشن بگیرید و لحظات خوشی را تجربه کنید. همسرتان یا عشق زندگیتان این روز را به روزی پر از خاطرات ناب عاشقانه تبدیل می کند.

آبان: اوه اوه

اعضای خانواده اکنون بیش از هر زمان دیگری به شما توجه دارند. مهربانی خانواده خود را در اولویت قرار ندهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. همسرتان یا عشق زندگیتان خاطره ای از یک عشق قدیمی را در ذهنتان تداعی می کند.

آذر: سی سی سی

شخص خودخواه بر سر راه شما قرار می گیرد و در بدبختی و نزاع وارد می شود. اجازه ندهید این شخص روز شما را خراب کند و این بحث را برای همیشه به پایان برسانید. وسایل خود را جمع کرده اند و راهی سفر می شوند. از خطرات احتمالی این سفر نترسید و به یاد داشته باشید که سفری سودمند و مفید را تجربه خواهید کرد.

دی: BCA

شما به انجام یک کار مهم فکر می کنید و معتقدید که از این کار سود قابل توجهی خواهید گرفت. امروز بهترین فرصت برای این کار است و مطمئن باشید در این کار چیزی از دست نخواهید داد. روزی پر از لحظات ناب عشق در انتظار شماست.

بهمن:ببب

شما یک روز مهم را شروع کرده اید و می خواهید در یک جلسه کاری یا یک مهمانی مهم شرکت کنید. از این فرصت به فال نیک بگیرید، زیرا اطلاعات جدید و فرصتی برای گسترش دانش و آگاهی خود دریافت خواهید کرد. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه زیادی به شما دارد امروز برای شما برنامه ویژه ای تدارک دیده است و دوست دارد شما را با هدیه ای غافلگیر کند. این دوست را گرامی بدارید و در اولین فرصت محبت او را برگردانید.

اسفند: اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شما می خواهید مقداری از پس انداز خود را برای انجام کاری سرمایه گذاری کنید، اما همسرتان یا عشق زندگی شما مخالف این تصمیم است و شما را از این کار باز می دارد. شما فردی اجتماعی هستید و علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، اما امروز حوصله ملاقات با کسی را ندارید و می خواهید تنها باشید. شانس با شماست زیرا به شما این فرصت را می دهد که تنها باشید و از تنهایی لذت ببرید.

*نکته: این مقاله به منزله تایید توصیه های موجود در فال نیست و فقط برای اهداف سرگرمی در نظر گرفته شده است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا