ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز شنبه 30 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت داوری: امروز متوجه خواهید شد که خواستن همیشه با توانستن یکسان نیست! شاید این مشکل برای شما ناراحت کننده باشد، اما قطعا به رشد و بلوغ شما کمک قابل توجهی می کند و خواهید آموخت که گاهی اوقات اشتباه می کنید و باید قضاوت های خود را بررسی کنید. اگر امروز همه چیز خوب پیش می رود، ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد و نظم کار شما را مختل کند. به جای عصبانی شدن، متوجه شوید که این اتفاقات زندگی شما باید دلیل و حکمت داشته باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت مرد حلق آویز: امروز بین دو خواسته درونی گیر کرده اید: یکی میل به رضایت دیگران و رسیدن به رضایت آنها و دیگری میل به ارضای خواسته ها و خواسته های درونی خود! این کاملا طبیعی و در ذات شماست که گزینه اول را ترجیح دهید، اما بد نیست به نیازهای خود توجه کنید. رفتار متناقض همکارانتان باعث می شود در مورد معنای آن و آنچه باید انجام دهید شک و تردید داشته باشید. خیلی به خودتان سخت نگیرید، به کار خود فکر کنید و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید. هر کس مسئول اعمال خود است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت ملکه: این روزها روابط شما با دیگران می تواند برای شما دردسرساز شود، زیرا به نظر می رسد مردم بیش از هر چیز به خودشان، برنامه ها و خواسته هایشان اهمیت می دهند و اصلاً به فکر کمک به دیگران نیستند. البته نباید فکر کنید خیلی بهتر و کاملتر از دیگران هستید، همه گاهی چنین رفتاری از خود نشان می دهند. فقط در مورد نگرانی های خود با آنها صحبت کنید و همکاری کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت عدالت: امروز تحت تأثیر تمرکز و نظم یکی از دوستانتان قرار گرفتید و واقعاً آرزو می کنید که ای کاش می توانستید چنین ویژگی هایی داشته باشید. تحسین شما از این شخص نشانه خوبی است و نشان می دهد که به این هدف نزدیک می شوید. نمی دانید در برابر اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد سکوت کنید یا اقدامی انجام دهید. اگر فکر می کنید که واکنش به شرایط فعلی به معنای دخالت در امور خصوصی دیگران است، بهتر است سکوت کنید، در غیر این صورت شجاعانه در مقابل اشتباه دیگران بایستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت ساختگی: امروزه ترسی از مواجه شدن با کمی مقاومت دیگران ندارید و در واقع حتی آماده رویارویی با چنین موقعیتی هستید و به هیچ وجه قصد ندارید جلوی خود را بگیرید. با این حال، بهتر است کمی احتیاط کنید زیرا به احتمال زیاد دشمنی که انتخاب کرده اید در واقع یک دوست خیرخواه است که می خواهد به شما کمک کند. امروز باید برای رسیدن به خواسته‌های خود، هدفی را تعیین کنید که اعتماد به نفس و سازنده داشته باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

نقشه درویش: امروز برای شما با آرامش نسبی همراه خواهد بود و این فرصت به شما این امکان را می دهد که با دقت و توجه بیشتری به ندای درون خود گوش دهید. شما از تأثیرات منفی نادیده گرفتن صدای درونی و راهنمایی هایی که به شما می کند آگاه هستید. وقتی در طول روز فرصتی پیش می آید و تنها هستید، به اتفاقات چند روز اخیر فکر کنید و ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا علت چیزی که از درون شما را آزار می دهد پیدا کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه خورشید: امروز یک روز زیبا و دلپذیر در انتظار شماست. نه مشکلات خانوادگی و نه شغلی نمی تواند آسمان قلب شما را کدر کند و روحیه شما را خراب کند، زیرا همه چیز طبق برنامه پیش می رود و به خوبی پیش می رود. حال و هوای امروز و آنچه در پیش است شما را تشویق می کند که کمی بیشتر ماجراجو باشید. هر از گاهی کمی هیجان برای همه ما خوب است. فعالیت های هنری که امروز انجام می دهید نیز موفق خواهد بود و از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت امپراتور: امروز ذهن شما درگیر برخی از ارزش ها و باورهایی خواهد بود که سال ها برای آن ها ارزش قائل بوده اید و به زندگی شما ثبات بخشیده اند، اما اکنون احساس می کنید که دیگر تاثیری در زندگی شما ندارند و شاید حتی بهتر از زندگی شما باشند. از آنجایی که شما از آن دسته افرادی نیستید که به راحتی نظر و طرز فکر خود را تغییر دهید، فکر کردن به آن شما را آزار می دهد. خوشبختانه عجله ای در کار نیست و می توانید همه جوانب را در نظر بگیرید و بی طرفانه تصمیم بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

نقشه ستاره: انتظار می رود امروز یک روز فوق العاده برای شما باشد. شما هزاران سوال در مورد آینده خود و اینکه چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد بخصوص از نظر حرفه ای از خود پرسیده اید. احساس می کنید تمام تجربیات قبلی دیگر برای شما مفید نیستند و این احساس می تواند تاثیر مثبتی روی شما بگذارد و انگیزه کسب تجربیات جدید را در شما ایجاد کند. در لحظه زندگی کنید، تمام تلاش خود را بکنید و با خوش بینی به آینده نگاه کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت عشق: بپذیرید که ترجیح می دهید از مشکلاتی که در روابط عاطفی خود دارید فرار کنید و این می تواند منجر به مشکلات پیچیده شود. گاهی اوقات جرات بیان آنچه در ذهنتان است را ندارید و این می تواند مانع توسعه روابط شما شود. امروز به جای فرار سعی کنید مسئولیت نظرات خود را بپذیرید و بدون ترس حرف های خود را بگویید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه عملکرد: آیا احساس می کنید که قدرت بیشتری نسبت به قبل دارید، اما نمی دانید با این قدرت تازه کشف شده چه کنید؟ شاید بد نباشد از این نیرو و انرژی جدید برای بهبود روابط خود با دوستانتان استفاده کنید. اگر از این انرژی استفاده نشود، راکد می شود و به احساسات منفی مانند لجبازی تبدیل می شود. مرز باریکی بین انگیزه و توهم وجود دارد که باید آن را تشخیص دهید. همه احتمالات را در نظر بگیرید و واقع بین باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت چرخ ثروت: احساس می کنید روابط شما پیچیده تر از همیشه است. این به دلیل موقعیت کیهانی موجود است و میل به درک مشکلات پنهان در این روابط را در شما بیدار کرده است. شاید بهتر است قبل از تجزیه و تحلیل روابط خود ابتدا به درون خود نگاه کنید و درک بهتری از انگیزه ها و خواسته های خود در آن روابط پیدا کنید. این پیچیدگی این روابط را از بین می برد و همه چیز را برای شما آسان تر می کند. کفایت خواهد کرد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا