طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۹ آذر ۱۴۰۲/ ثبات در بازار فلزات زرد

به گزارش ایران تحلیل:




افزایش قیمت دلار وسعت بازار طلا و سکه را افزایش داد و قیمت ها در این بازار افزایش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، طی دو هفته گذشته قیمت دلار در انتهای کانال ۵۰ هزار تومان بود اما امروز ۱۸ آذرماه قیمت دلار در بازار افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

البته باید دید این روند صعودی در بازار ارز پایدار است یا خیر. تحلیلگران فنی معتقدند خط مقاومتی بعدی قیمت دلار در محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان است و اگر دلار بتواند از این خط عبور کند، ورود آن به کانال ۵۱ هزار تومان قطعی است.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت دلار در چند روز آینده چگونه خواهد شد و چه تاثیری بر بازار داخلی طلا و سکه خواهد داشت.

امروز ۱۸ آذرماه قیمت هر گرم طلا با اندکی افزایش به دو میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسید. قیمت سکه امامی ۲۹ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان بود. قیمت سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان بود. قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا و انواع سکه امروز در بازار افزایش یافته و تنها سکه بهار آزادی کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت قیمت جهانی طلا به اتفاقات روزهای آینده و شاخص های اقتصادی که در روزهای آینده منتشر می شود بستگی دارد، گفت: این ماه آخرین ماه سال تقویمی است و ممکن است تسویه حساب های پایانی سال جاری باشد. تاثیری بر بازار جهانی طلا. برای ادامه روند طلای جهانی در سال جدید، مهم است که قیمت آن در پایان سال بالای سطح ۲۰۰۰ دلار یا کمتر از آن بسته شود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا