طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته افزایش یافت. بیشترین افزایش قیمت در بازار طلا ۲۰۰ هزار تومان بود. امروز رشد حباب سکه از قیمت پیشی گرفته است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز پنجشنبه با افزایش قیمت ها دوباره بهبود یافت. دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی معامله شد و اونس جهانی طلا با ۱۵ دلار کاهش روی ۲۳۰۱ دلار ایستاد.

اسکرین شات 2 مه 2024 در 1:52:24 ب.ظ

به نظر می رسد افزایش حباب سکه، رشد قیمت در بازار طلا را محدود کرده است. با توجه به افزایش حباب سکه، معامله گران افزایش تقاضا را دلیل افزایش قیمت در بازار طلا می دانند.

لازم به ذکر است اونس جهانی نقره امروز ۲۶ دلار و ۳۷ سنت است و نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۳۸۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.

سکه در همه قسمت ها گران شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با یک روند صعودی باز شد. این قطعه در زمان نگارش این مقاله با ۱۷۸ هزار تومان افزایش به قیمت ۴۱ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان با ۱۳۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان با ۲۸ هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۴۰۹ هزار تومان است.

امروز حباب سکه سریعتر از قیمت در حال رشد است. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار ۲۷۸ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۴ هزار تومان، ربع سکه ۲۲۷ هزار تومان و سکه گرم ۲۱۴ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا