طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 19 آذر ۱۴۰۲ / راه سکه بهار آزادی جدا شد

به گزارش ایران تحلیل، امروز یکشنبه ۱۹ آذر است که تا زمان انتشار این خبر قیمت طلا و سکه روندی یکسان نداشت. قیمت طلا نسبت به آخرین قیمت دیروز افزایش و نسبت به بعدازظهر دیروز ساعت مشابه کاهش داشته است. قیمت سکه امامی و طلای مشقال نیز امروز در حالی افزایش می یابند که سکه بهار آزادی با کاهش قیمت مواجه شد و این وضعیت برعکس دیروز افزایش قیمت این نوع سکه است. در همین حال، سکه های امروزی ثبات قیمت را تجربه می کنند.

همچنین قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی روند صعودی وجود دارد. با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، روند قیمت انس در برخی منابع ثبت شد و با کاهش ۱.۱۵ درصدی به ۲۰۰۴.۵۵ رسید.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی در زمان نگارش این خبر قیمت طلا دو میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته شش هزار تومان افزایش نشان می دهد. در این ساعت دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود دو میلیون و ۴۷۵ هزار تومان ارزش داشت.

نرخ نقدی فعلی سکه امامی در زمان نگارش ۲۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان است. حدود ۸۱۰۰۰ تومان بیشتر از نرخ روز گذشته. در همین زمان دیروز سکه امامی ۲۹ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان معامله می شد.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با ۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته حدود ۲۵ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان معامله می شود. در این ساعت دیروز سکه بهار آزادی حدود ۲۵ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان قیمت گذاری شد.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود. دیروز همزمان نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. حباب نیم سکه نیز با افزایش حدود ۲۰ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

همچنین ربع سکه امروز با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته خود تغییری نکرده است. در همین زمان دیروز قیمت ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود. حباب ربع سکه نیز حدود هشت هزار تومان رشد داشته و اکنون به چهار میلیون و ۳۹۴ هزار تومان رسیده است.

سکه گرمی هم اکنون بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت روز گذشته با قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود. دیروز در عین حال ربع سکه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. حباب این سکه نیز با حدود چهار هزار تومان افزایش دو میلیون و ۷۶۸ هزار تومان است.

هر مثقال طلا نیز با افزایش حدود ۲۵ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان معامله می شود. دیروز در همین ایام هر مثقال طلا ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان معامله شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

این روزها رکود مداوم بازار طلا در کنار نوسانات محدود بازار ارز و آرام شدن بازار طلا نسبت به روند صعودی چند روز اخیر، تغییرات قیمت طلا و سکه را در پی داشته است. محدود. در عین حال بار دیگر تفاوت هایی در نوسانات قیمتی خانواده طلا و سکه مشاهده می شود.

در همین رابطه محمد کشتی آرا فعال و کارشناس بازار طلا و جواهر با اشاره به نوسانات قیمت جهانی طلا در چند روز گذشته به ایران تحلیل گفت: افزایش قیمت طلا تاثیر صعودی دارد. قیمت طلا و سکه در بازار داخلی اما پس از بازگشت طلا به کانال نزولی، «بازار داخلی نیز کاهش یافت.» وی افزود: قیمت طلا و سکه با توجه به شرایط باثبات بازار نوسان چندانی ندارد. قیمت دلار و به نظر می رسد این روند در هفته جاری در بازار فلز زرد ادامه داشته باشد.» (برای اطلاعات بیشتر قیمت طلا و سکه را در ۱۹ پیش بینی کنید. آذر ۱۴۰۲ را بخوانید.)

بررسی دو گزارش پیش بینی طلا و سکه و قیمت طلا و سکه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد می شود.

گزارش های بیشتر در صفحه خبر طلا و ارز خواندن.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا