طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 7 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت مثقال طلا به ۱۲ میلیون تومان رسید/ سکه بهار آزادی در کانال ۳۰ میلیون تومان قرار گرفت.



با شروع هفته جدید، قیمت طلا و سکه در تمام قطعات و اوزان در حال افزایش است و بازار با گفتگوی مثبت باز شد. این افزایش قیمت تحت تاثیر رشد دلار بوده است.



به گزارش ایران تحلیل، امروز با آغاز هفته دوم قیمت طلا و سکه در حال افزایش است بهمن با یک گپ مثبت باز شد. در زمان نگارش این مقاله، بازار طلا روند صعودی ثابتی را تجربه می کند. برخی معامله گران برگزاری سومین حراج شمش در روز یکشنبه را مانعی برای افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا می دانند. اما با افزایش قیمت امروز سکه امامی، بهار و مشقل کانالی گران شدند.

اسکرین شات 27 ژانویه 2024 ساعت 1:00:34 ب.ظ

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این گزارش، ارز جهانی کمتر از یک دلار روند صعودی داشته و در سطح دلار ۲۰۱۸ معامله می شود.

مثقال طلا ۱۲ میلیون بود

سکه امامی امروز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۱۹۹ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون تومان رسیده است. سکه بهار ۲۱۵ هزار تومان افزایش یافت و کانالی را پشت سر گذاشت و در قیمت ۳۰ میلیون و ۲۵ هزار تومان ایستاد.

لازم به ذکر است نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با رشد ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نوشتن، حباب سکه در حال رشد است. حباب سکه امامی ۳۵ هزار تومان، سکه بهار ۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۱۸ هزار تومان، ربع سکه ۵۸ هزار تومان و سکه گرمی ۲۹ هزار تومان افزایش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا