بانک و بیمه

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، این بانک که جزو بانک های برتر در زمینه اعطای تسهیلات به جمعیت کشور است، در سال ۱۴۰۲، ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به ارزش ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال برای ازدواج اعطا کرد. ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات مهدکودک در قرض الحسنه بانک سپه مبلغ ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ مورد در مدت مذکور اختصاص داد.

همچنین بانک سپه در قانون بودجه برای سهمیه اعلام شده در سال ۹۶ در مجموع ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال برای ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی برای مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت اختصاص داد. ۱۴۰۲ و قبل از آن پرداخت شد.

این بانک همچنین از سهمیه اعلام شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و قبل از آن، ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات وثیقه مسکن به مبلغ سه هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال به مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرد.

بانک سپه در مدت مذکور برای ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره تسهیلات بر اساس قانون افزایش تولید مسکن مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا