ارزهای دیجیتال

پیش بینی بنیان گذار ترون از احتمال تصویب صندوق ETF اتریوم

به گزارش ایران تحلیل، انتظارات برای تایید ETF Spot Ethereum توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) کاهش یافته است. جاستین سان، بنیانگذار Tron Networks، پیش بینی کلیدی در مورد چشم انداز نظارتی برای این صندوق ها انجام داده است و خاطرنشان می کند که بعید است که آنها قبل از ضرب الاجل ماه می تأیید شوند.

عدم قطعیت پیرامون ETF اتریوم

انتظارات برای تایید نقطه ای ETF اتریوم در اوایل سال جاری بالا بود، اما با نزدیک شدن به تاریخ تصمیم گیری ۲۳ می، بدبینی نسبت به تایید SEC در صنعت ارزهای دیجیتال در حال افزایش است.

جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون، نظر منفی در مورد احتمال تایید ETF های اتریوم نقطه ای توسط SEC در ماه آینده دارد. او تاکید کرد که صنعت ارزهای دیجیتال باید به تمرکز بر آموزش طولانی مدت با تنظیم کننده ها ادامه دهد تا درک آنها از فناوری ارزهای دیجیتال بهبود یابد.

سان گفت: “به نظر من، ETF اتریوم در ماه می تایید نخواهد شد.” صنعت ارزهای دیجیتال باید به تمرکز بر آموزش بلندمدت رگولاتورها برای کمک به درک ارزهای رمزنگاری شده ادامه دهد.

تردیدهای بیشتر از ارقام صنعت

تردیدهای سان توسط سایر چهره های برجسته در فضای ارزهای دیجیتال تکرار شد. ناتی گراسی، رئیس فروشگاه ETF نیز نسبت به تایید محصولات اسپات ابراز تردید کرد و خاطرنشان کرد که تعامل SEC با صادرکنندگان ETF اسپات اتریوم نسبت به تعاملات قبلی کاهش یافته است.

کاهش شدید احتمال تایید صندوق اتریوم

احتمال تایید ETF های نقطه ای اتریوم در ماه می از زمان درخواست اولیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. داده‌های Polymarket نشان می‌دهد که احتمال تایید وجوه در حال حاضر تنها ۱۱ درصد تخمین زده می‌شود که با ۷۶ درصدی که برای تایید ETF بیت‌کوین در ژانویه اندازه‌گیری شده بود، کاملاً مغایرت دارد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، احتمال تایید خود را از ۷۰ درصد در فوریه به ۳۵ درصد کاهش داد. علیرغم کاهش احتمالات تا ماه مه، بالچوناس در مورد چشم انداز بلندمدت تایید ETF نقطه ای اتریوم خوشبین است و دلایل متعددی را برای تایید نظر خود ذکر می کند.

به طور خلاصه، با نزدیک شدن به مهلت تایید ETF های نقطه ای اتریوم، تردید در مورد پذیرش SEC در بین کارشناسان صنعت ادامه دارد. پیش‌بینی جاستین سان، و همچنین نظرات سایر ارقام، حاکی از عدم قطعیت مداوم در مورد سرنوشت کوتاه‌مدت نظارتی ETF‌های نقطه‌ای اتریوم است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا