فرهنگ و هنر

۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران :: ایران تحلیل

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در حکمی سید وحید سیدحسینی را به عنوان سرپرست امور استان ها و جشنواره ها و محسن جهانی را به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران بنا به دستور سید وحید سید حسینی که پیش از این مدیرعامل انجمن جوانان ایران خراسان رضوی بود. انجمن سینما به عنوان سرپرست معاونت امور استان ها و جشنواره های انجمن. سینمای جوانان ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با اشاره به برنامه توسعه پنج ساله انجمن سینمای جوانان ایران، در حوزه مأموریت آن معاونت، ایجاد بستر در دفاتر ایران ضروری است. انجمن سینمای جوانان بکارگیری متخصص ترین و متعهدترین نیروهای استانی برای توسعه فعالیت های تولیدی و آموزشی، رسانه ای و برگزاری رویدادها، “توجه به نظم، کیفیت، نوگرایی، استانداردسازی، قانون گرایی و عدالت محوری و استفاده از ظرفیت های مردمی”. برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران»، «راه اندازی سامانه ملی معرفی سینماگران استانی در مشاغل مختلف و بسترسازی برای آشنایی اهالی سینمای تهران با ظرفیت های انسانی و زیرساختی شهرستان هایی که دفتر انجمن در این زمینه دارند. فیلمسازی»، «به روز رسانی، توسعه و تقویت جدی نظام ارزشیابی سالانه دفاتر انجمن با کمک سایر معاونت ها»، «برنامه ریزی برای احیای پاتوق گونه دفاتر انجمن و تبدیل آنها به محل بحث و گفتگو و گردهمایی ها و گردهمایی های تفکر سینمایی پیشکسوتان و جوانان انجمن، «توجه به ظرفیت بالای عکاسی و عکاسی در دفاتر انجمن و احیای برند ملی آژانس عکس ایران» و… باشد. در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از زحمات چندین ساله طیبه فالکیان در سال‌های خدمت در سمت معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن قدردانی کرد.

سیدوهید سیدحسینی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و دانش آموخته رشته فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان ایران است. وی پیش از این تجربه تولید و کارگردانی آثار متعدد داستانی و مستند، مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران در استان خراسان رضوی، مدرس انجمن سینمای جوانان ایران، دبیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، عضویت در شورای فیلمنامه استان خراسان رضوی و دبیری برای ۲ دوره. جشن مهر سینمای خراسان رضوی را در کارنامه خود دارد.

همچنین مهدی آذرپندار در حکمی ضمن قدردانی از سیدوهید سیدحسینی مدیرعامل سابق انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، محسن جهانی را به سمت سرپرست این دفتر منصوب کرد.

محسن جهانی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان و از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است. او کارگردانی و نویسندگی ده ها فیلم کوتاه از جمله «آمبولانس»، «سوراخ»، «آخرین صحنه»، «کودک و گربه» و مستندهای «سپیده دم است»، «بوکس برای صلح»، «مرد سرد» را بر عهده داشته است. ، «آنجا کربلاست». ، و مجموعه مستند «خدمتی که پسندتر از عهد» را در کارنامه هنری خود دارد.

جهانی همچنین برنده جوایزی از جمله جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره «سینما هکوریت» در بخش کرونا برای مستند «آنجا سپیده دم»، نامزد بهترین کارگردانی در بخش مستند بلند در «سینما حکوریت» شد. جشنواره و جشنواره فیلم شهر. فیلمنامه نویسی ولایت در جشن مهر سینما خراسان رضوی (سال ۱۴۰۱)، جایزه ویژه جشنواره فیلم های ورزشی برای مستند «بوکس برای صلح» و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا