ورزشی

چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت، اما حسینی جریمه شد؟/ فوتبال جای تبلیغ خیلی از شرکت‌ها نیست

شمارش معکوس لیگ بیست و سوم آغاز شده و سرخابی های پایتخت با اختلاف بسیار کمی در کورس قهرمانی قرار دارند. به گفته پیشکسوت استقلال از این پس هر بازی این دو تیم مانند فینال است و هیچ کدام از تیم ها را نمی توان در این مسیر دست کم گرفت. به بهانه شرایط فعلی استقلال و نقل و انتقالات این تیم و همچنین اسپانسر جنجالی آبی ها با منصور رشیدی گفت وگو کرده ایم که متن کامل این گفتگو را در ادامه می خوانیم؛

* رقابت نفس گیر در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس در جریان است، نظرت در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می بینیم دو تیم تنها با یک امتیاز اختلاف در رده بندی قرار دارند. از این پس همه بازی ها مانند یک فینال تمام عیار برای هر دو تیم خواهد بود. به خصوص میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می شود آنها در مقابل تیم های جوان ضعیف شوند. دیدیم که استقلال مقابل شمس بازی کرد آذر از دقیقه ۷۰، ۸۰ او ۲ گل به ثمر رساند. امتیاز گرفتن از این به بعد سخت خواهد بود. تیم ها باید از نظر جسمی و روحی در بهترین حالت خود باشند تا به نتیجه برسند.

* بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب برابر تراکتور و سپاهان است. نتیجه این دو بازی تا چه اندازه می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم ۶ امتیاز محسوب می شود. هم سپاهان و هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان خیلی خوبی دارند و هواداران زیادی دارند. با برد در بازی قبل، سپاهان با روحیه به مصاف پرسپولیس می رود و تراکتور از هوادارانش در تبریز سود می برد، بنابراین قطعا هر دو بازی سخت خواهد بود و فکر می کنم هم پرسپولیس و هم استقلال در این بازی ها راضی به تساوی باشند. . ببینیم بعدش چی میشه.

نظر شما در مورد محرومیت سید حسین حسینی چیست؟

من خبر رو خوندم به خاطر یه دختر ۱۳-۱۴ ساله که طرفدار فوتباله طبق چه قانونی باید محروم بشی؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را در آغوش گرفت و جریمه نشد، کسی چیزی نگفت؟ حتی در فیلم ها هم چیزهای بدتری می بینیم، چرا یک فوتبالیست به خاطر چنین اتفاقی از بازی منع شود. نمی دانم اسمش را چه بگذارم، فاجعه است. ۳۰۰ میلیون برای یک حادثه. بیشتر از این نمی شود صحبت کرد.

*پس از کش و قوس های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله، من خودم بازنشسته شرکت نفت هستم، می دانم که این شرکت ها از سرمایه ای که دارند، تیم را خریدند. امیدوارم مشکلات هر دو تیم حل شود اما به نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال اتفاق و مشکل جدیدی در فوتبال ایران رخ می دهد و مشکلات جدیدی اضافه می شود که این تیم ها دوست ندارند. نشانه هایی وجود دارد که هم بانک ها و هم شرکت مالک این دو تیم ضرر کرده اند که خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاددانان نظر بدهند که آیا این واگذاری پایان خوبی خواهد داشت یا خیر.

* استقلال در ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد بست که پس از جنجال های همین شرکت این قرارداد از روی پیراهن استقلال حذف شد.

وقتی یک شرکت مشابه از مردم کلاهبرداری کرده است، طبیعی بود که این اتفاق بیفتد، چرا باید در فوتبال از شرکت هایی که باعث بدبختی مردم شده اند حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر به تیم داد پول زیادی نبود و این پول در فوتبال دیده نمی شود. بالاخره جایی برای تبلیغ این شرکت ها در فوتبال نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا