فرهنگ و هنر

آغوش صداوسیما برای همه هنرمندان باز شده است؟

ایران تحلیل: صدا و سیما روزهای سختی را سپری می کند چرا که با افت مخاطب مواجه است، مشکلی که اکنون به دغدغه مسئولان آن تبدیل شده است. به همین دلیل با اما و اگرها همیشه پای هنرمندان ناراضی را وسط این تشکیلات می کشند. یعنی می گویند درهای این سازمان از هنرمندان جدا شده است […]

ایران تحلیل: صدا و سیما روزهای سختی را سپری می کند چرا که با افت مخاطب مواجه است، مشکلی که اکنون به دغدغه مسئولان آن تبدیل شده است. به همین دلیل با اما و اگرها همیشه پای هنرمندان ناراضی را وسط این تشکیلات می کشند. یعنی می گویند درهای این سازمان به روی هنرمندان جدا از صدا و سیما اما با شرایط عجیب باز است. در واقع مسئولان صدا و سیما می گویند این هنرمندان باید در مدار فکری خود باشند. این همان مداری است که باعث شده تلویزیون مخاطب زیادی نداشته باشد.
چندی پیش مدیر شبکه سه سیما گفت: ممکن است با برخی هنرمندان اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آغوش صدا سیما به روی همه هنرمندان باز است. به گزارش ایسنا، علی فروغی گفت: ممکن است با برخی سلبریتی ها اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آغوش صدا و سیما به روی همه هنرمندانی که می خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و منعی ندارد. ” هنرمندان و چهره های مردمی قطبه علاقه مند به نظام و انقلاب هستند و مایل به همکاری با رسانه ملی هستند و ما از حضور این چهره ها در برنامه های مختلف رادیویی استقبال می کنیم. وی تصریح کرد: این چهره ها دارای اقتدار و محبوبیت اجتماعی هستند و معتقدیم نباید نسبت به این طیف از جامعه بی تفاوت بود و آنها را رها کرد. فروغی در عین حال به رسالت سنگین صدا و سیما در خلق شخصیت های انقلابی و هدایت فکری جامعه اشاره کرد و گفت: از همه رسانه های متعهد و دلسوز انقلاب می خواهیم با هم افزایی و دغدغه کمک کنند. ما در معرفی چهره های انقلابی و جریان ساز در عرصه های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای کمک می کنیم.»
مدیر شبکه سه سیما هم افزایی همه نهادها و جریان های دلسوز انقلاب را برای موفقیت در فعالیت های فرهنگی ضروری دانست و تصریح کرد: می توانیم موفقیت این هم افزایی را در پخش آثار تاثیرگذار انقلاب تجربه کنیم. سرود فرمانده سلام، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، ستاد حریفت منم، برنامه گردهمایی و تجلیل از فرشتگان دید که همه جریانات بدون هیچ چشمداشتی برای انقلاب پای کار آمدند و کار کردند، وی افزود: ۵ درصد از چهره های معروف انقلاب جامعه در جریان اغتشاشات سال گذشته رسانه های مخالف را همراهی می کرد و سیاست قاطع ما این است که کسانی که در فتنه علیه نظام قاطعانه عمل کردند، تا زمانی که از رفتار و کردار خود ابراز پشیمانی نکنند، جایی در رسانه ملی نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا