ورزشی

آقای نکونام؛ این رفتار لالیگایی نیست!

استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران به برتری یک گله دیگر مقابل هوادر رسید و فاصله ۳ امتیازی خود را با پرسپولیس در رده دوم با ۴۶ امتیاز حفظ کرد.

در پایان این بازی طبق روالی که جواد نکونام در هفته های اخیر ایجاد کرده، سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر نشد.

هرچند به نظر می رسد سکوت نکونام و اعزام مهدی هاشمی به همایش ها به دلیل مشکلاتی است که با مدیریت دارد، اما این نه در شأن جواد نکونام است و نه در شأن باشگاه استقلال.

اینکه در فصول گذشته یک مربی چندین جلسه در نشست خبری غایب بود دلیل منطقی نیست و حالا نکونام به خود اجازه می دهد بر این اساس پاسخگوی خبرنگاران نباشد.

نکونام در ماه های اخیر چندین بار در ماه های اخیر و حتی بعد از تمرین با همین خبرنگاران صحبت های خود را با هواداران در میان گذاشت که تقریباً ۹۹ درصد مخالف مدیریت باشگاه بود، اما حالا که انتقاداتی به او وارد است، علاقه ای به او ندارد. در جلسه. بیا.

جالبتر اینکه مهدی هاشمی نسب که بیشتر از محمد نوازی به جای سرمربی به جلسه می آید در روزهای اخیر رفتار جالبی با خبرنگاران به خصوص دیدار با هواداران قبل از بازی ندارد.

اینکه جواد نکونام در تیمش با مشکلات عدیده ای مواجه است و یا مدیریت باشگاه نتوانسته بازیکنان مورد نظر او را جذب کند، ربطی به عدم حضور او در رسانه ها ندارد.

تیمی که سرمربی آن مدعی است در فوتبال سابقه درخشانی دارد و همه او را به دلیل سابقه طولانی حضورش در لالیگا با نام “جواد لالیگای” می شناسند، باید رفتار و اخلاق حرفه ای سرمربی را در سال های حضور در اسپانیا و لالیگا نشان دهد. . یک تیم بزرگ خوب یاد گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا