خودرو

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳


آنچه دیگران می خوانند:

حسین محمدی با بیان اینکه هلدینگ ایسکو ارتقای کیفیت در ارائه کلیه خدمات متنوع، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت خود قرار داده است، افزود: توسعه کیفیت خدمات به صورت پایدار و با هدف تسریع و تمرکز به منظور این شرکت برای ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت، برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، ساختار مدیریت کیفیت را با تیمی متخصص و مجرب ایجاد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ایسیکو، وی افزود: از جمله دستاوردهای عمده و مورد انتظار برنامه های امسال ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیک، کاهش و بهینه سازی هزینه های کیفیت لجستیک و زمان انتظار برای تحویل کالا (ورق، قطعات) است. ، بدنه های رنگ آمیزی شده، خودروها) و کاهش وقفه های ناشی از خدمات لجستیکی مذکور.

محمدی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت گفت: سال گذشته چشم انداز کیفیت و نقشه راه در شش مرحله طراحی شد که پس از آن طرح ها و پروژه های زیرساختی نیز تعریف و اجرا شد.

وی بیان کرد: برای دستیابی به رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به طور مستمر عوارض و نکات قابل ارتقا را شناسایی کرده و بر این اساس پروژه های باکیفیت برنامه ریزی و عملیاتی می کنیم.

لازم به ذکر است شرکت ایسکو به عنوان متولی خدمات لجستیکی متنوع و جامع در صنعت خودروسازی کشور خدماتی از قبیل حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده ای و … را به شرکت های بزرگ صنعتی ارائه می دهد.

از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به انواع خدمات فنی و تخصصی از قبیل انبارداری و همگام سازی، کراس داکینگ (انبار ترانزیت)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات لجستیکی سبک و سنگین، برنامه ریزی، ساخت و مدیریت گردش پالت (کانتینرهای حمل و نقل) اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا