خودرو

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!


آنچه دیگران می خوانند:

امروزه قالب حمل و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت های شهری که حداکثر ظرفیت بار کمتر از ۹۰۰ کیلوگرم را دارند و پس از آن کامیون های ۶ تنی و ۸ تنی و کامیون های Force F210 انجام می شود.بهمن گازوئیل) با ظرفیت حمل حدود ۱۰ تن که پاسخگوی نیازهای این منطقه است، اما برای فاصله بین ناقلان ۱.۸ تنی و بارهای ۴ تنی پیش بینی نشده و لطمات فراوانی به عزت محیط زیست کشور وارد کرده است. و منابع سوخت، زیرا در شرایط فعلی مصرف کننده مجبور به بارگیری جزئی کامیون های ۱۰ تنی است. به همین دلایل، ورود بخش خصوصی به تولید کامیون ۳.۸ تنی می تواند منطقی باشد و با بازار همخوانی داشته باشد. مدیر بهمن با ورود به این بخش از بازار، دیزل عملکرد خوبی خواهد داشت و تا سالیان متمادی در این زمینه پیشتاز خواهد بود.

دلایل زیادی برای استقبال از این محصول در بازار وجود دارد که مهمترین آنها فرسودگی در این رده باربری است. محصولاتی که ون نامیده می شوند اغلب از نظر شاخص های تکنولوژیکی عقب مانده و از نظر سلامت راننده و حفظ بار دارای ایمنی بسیار پایینی هستند. بنابراین تولید محصولی از این رده با ایمنی بالا و تکنولوژی روز می تواند تحول خوبی در بخش اقتصادی ایران باشد.

کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیون های ۳.۵ تا ۴ تنی، تلاش کردند تا حمل و نقل بارهای کوچک و سبک را اقتصادی کنند. در واقع در کشورهای پیشرفته تردد خودروهای پرمصرفی مانند وانت های فعلی کشورمان ممنوع است و تردد شرکت ها و بنگاه های تجاری با این خودروها غیراقتصادی است.

دنبال کردن بهمن گازوئیل با تمرکز بر شکاف موجود در بازار حمل و نقل ایران، نقش مهمی در حفظ منابع سوخت، بهینه سازی اقتصادی حمل و نقل بار برای شرکت های تولیدی و رانندگان و حفاظت از محیط زیست داشته است. محاسبات دقیق کارشناسان ثابت می کند که خلأهای موجود در حمل و نقل ایران و همچنین عقب ماندگی تکنولوژیک لطمات زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط زیست وارد می کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این خلاءها می تواند در کاهش این خسارات موثر باشد.

در مورد کامیون ۳.۸ تنی شما و بدون مراقبت بهمن برای موتورهای دیزلی می توان انتظار داشت که با استفاده از فناوری های امروزی، این خودروی تجاری از فناوری هشدار خروج از خط LDWS و ESC، هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و … بهره مند شود.

ضمناً در صورت صحت اطلاعات این پروژه، رانندگان و خریداران این کامیون ۳.۸T می توانند امیدوار باشند که این محصول نیز مانند F210 از تهویه و امکانات چندرسانه ای برای راننده بهره مند شود.

بر اساس گزارش ها بهمن دیزل محصول ۳.۸ تنی خود را در نیمه اول سال ۱۴۰۳ روانه بازار خواهد کرد و این محصول یکی دیگر از اعضای خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال گذشته یک کامیون ۱۲ تنی به نام F210 تولید کرد که انقلابی در این رده بار از نظر فناوری، ایمنی و راحتی بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا