محیط زیست

اهمیت پیش‌بینی آب و هوا و تغییر اقلیم /از شرکت‌های دانش بنیان و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی کشور، مهدی رهنما با تاکید بر اهمیت پیش بینی آب و هوا و تغییرات اقلیمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پیش بینی هوا و موضوع تغییر اقلیم. پژوهشکده ملی هواشناسی و علوم جوی که دارای آثار اقتصادی و پیامدهای متعددی است، مشکلات اجتماعی و سیاسی متعددی را به وجود آورده است، پژوهشکده ملی هواشناسی و علوم جوی آماده حمایت از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری در زمینه هواشناسی می باشد.

وی در خصوص موضوعات مورد حمایت این پژوهشکده و حمایت از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و پایان نامه های تحصیلی دانشجویان سراسر کشور، افزود: پیش بینی های کوتاه مدت هواشناسی، رادارهای هواشناسی، مدل های عددی، استفاده از هوش مصنوعی در هواشناسی، آلودگی هوا. و از این قبیل موضوعات هستند. که قصد داریم در این پژوهشکده حمایت کنیم.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی گفت: امیدواریم با همکاری خوب دو مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جوی کشور و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بتوانیم بهره مند شویم. از ظرفیت علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشور در این زمینه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا