فناوری

بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همراه اول با اعلام بسته های متنوع و مقرون به صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ سرویس رومینگ خود را در عربستان سعودی معرفی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکین تلفن همراه اول که قصد سفر به عربستان را دارند، می توانند سیم کارت تلفن همراه اول را همراه داشته باشند. اپراتور ضمن برخورداری از تعرفه ترجیحی مناسب برای زائران و کارکنان حج تمتع ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است که بدون نگرانی از دریافت سیم کارت و پرداخت ارز از مزایای رومینگ بهره مند شوند.

در این راستا، همراه اول با طراحی بسته های رومینگ مختلف از نظر حجم بسته و مدت زمان سفر سعی در جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته است که از نظر قیمت می تواند با سیم کارت های عربی رقابت کند.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با توافق با اپراتورهای عربستان سعودی سعی کرده است تماس و دیتا را با قیمتی بسیار مناسب و حتی بهتر از سیم کارت های عربی برای مشترکین همراه اول فراهم کند.

*ارائه تخفیف در نرخ مکالمه، اینترنت و پیامک “رایگان”.

از این رو علاوه بر اعمال تخفیف به ترتیب ۱۷، ۲۰ و ۲۵ درصد در نرخ استفاده رایگان از «مکالمه»، «اس ام اس» و «اینترنت»، بسته های رومینگ ویژه حج ۱۴۰۳ را نیز تعریف کرده است که به تفصیل به آن پرداخته شده است. زیر

نرخ «استفاده رایگان از مکالمه» با ۱۷ درصد تخفیف به دقیقه ۱۰ هزار تومان، هر «پیامک با نرخ رایگان» با ۲۰ درصد تخفیف به چهار هزار تومان و هر مگابایت «استفاده رایگان از اینترنت» با ۲۵ درصد تخفیف به سه هزار تومان رسیده است. است.

* تشویق همراه اول به استفاده از بسته های رومینگ ویژه حج

اما همراه اول همه زائران ایرانی را تشویق می کند کهاستفاده از بسته های رومینگ ویژه حاج تمتعکه با شماره گیری “Star 10 Star 40 Square” در دسترس هستند.

بسته های رومینگ ویژه حاج تمتع ۱۴۰۳ به صورت ترکیبی با “مدت” و “قیمت” های مختلف ارائه می شود.

«مقرون به صرفه ترین بسته» در نظر گرفته شده برای زائران، بسته «اینترنت نامحدود ۹۰ روزه با ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک رایگان» است که با قیمت سه میلیون تومان عرضه می شود.

زائرانی که از اینترنت کمتر استفاده می کنند می توانند بسته های «۳ گیگابایت اینترنت ۷ روزه با ۵ دقیقه مکالمه و ۵ پیامک رایگان» یا «۱.۵ گیگابایت اینترنت ۶۰ روزه» را به ترتیب با قیمت های ۶۵۰ یا ۴۲۵ هزار تومان خریداری کنند.

همچنین بسته «۷۰ دقیقه مکالمه ۷ روزه با ۷۰ پیامک هدیه» نیز برای آن دسته از مشترکینی که نیاز به مکالمه بیشتر دارند در نظر گرفته شده و قیمت آن «۴۲۵ هزار تومان» است.

خرید و فعال سازی این بسته ها مانند سال های گذشته از طریق خانواده و بستگان زائران، نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی با مراجعه به «اولین فروشگاه اینترنتی همراه» یا اپلیکیشن «همراه من» امکان پذیر است.

زائران خانه خدا توجه داشته باشند که بر اساس دستورالعمل های امنیتی درگاه های ایرانی، امکان دسترسی امن به درگاه های بانکی و ایرانی از طریق سیم کارت های خارجی و وای فای هتل ها به طور کلی محدود است، لذا در صورت نیاز به استفاده از آنها درگاه های ایرانی دارند، باید بروند سیم کارت های ایرانی بخرند و از بسته های دیتا رومینگ استفاده کنند.

مشترکین همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج می بایست قبل از سفر با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ میدان» سرویس رومینگ بین الملل را فعال کرده و یا با شماره گیری «ستاره ۱۰ ستاره» بسته رومینگ را خریداری کنند. ۴۰ مربع» و به منوی شماره ۵ مربوط به پکیج عربستان و خرید پکیج از این کشور مراجعه کنید.

با این کار علاوه بر دریافت پیام های بانکی رایگان، به درگاه «همراه من» نیز دسترسی رایگان خواهند داشت.

کلیه زائران دارای سیم کارت همراه اول می توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن «همراه من» و «یوآنو» برای پرداخت قبوض و خرید شارژ استفاده کنند.

همچنین لازم به ذکر است که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه با توجه به اینکه حج سفری عمیقاً معنوی با تأثیری عظیم و ماندگار در قلب و ذهن مجریان مناسک آن و همچنین نمادی قدرتمند از وحدت، برابری و تسلیم در برابر اراده الهی است. کشور. که در طول عمر خود همواره بر نوآوری و پیشرفت فناوری برای رفع نیازهای رو به رشد مشترکین خود متمرکز بوده و اکنون به عنوان پیشگام خدمات نوین ارتباطات سیار در ایران شناخته می شود و تمامی زائران را به بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات این سفر و آن ترغیب می کند. مدیریت ارتباطات استفاده از “بسته های ویژه حاج تماتو ۱۴۰۳” را تشویق کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا