اخبار اقتصاد ایران

توزیع برق گیلان از حیث دارا بودن نیروی انسانی توانمند جز شرکت های برتر در صنعت برق کشور است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: این شرکت از نظر برخورداری از نیروی انسانی توانمند یکی از شرکت های برتر صنعت برق کشور است.

ایران تحلیل، مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع تعدادی از برقکاران و کارکنان این شرکت حضور یافت و ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاش های نیروی کار تقدیر و تشکر کرد. کارگران شرکت

صادقی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در هر سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا نیروی انسانی یکی از مهمترین دارایی ها و سرمایه های هر سازمانی است.

وی افزود: برای نظام سازی وجود نیروی انسانی بسیار ضروری است و هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند افراد ماهر، شایسته و شایسته است. و خدا را شاکریم که توزیع برق گیلان از نظر برخورداری از نیروی انسانی توانمند یکی از شرکت های برتر صنعت برق کشور است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: شرایط اقلیمی شامل ۳ ماه تابستان فوق العاده گرم و بحران های جوی در طول سال در کنار استهلاک بالای شبکه، گاهی کار در توزیع برق را سخت و طاقت فرسا می کند که تنها با تلاش و اراده ستودنی همه کارکنان مبتکر شرکت. این کار انجام شده و خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به سطح کیفی و عملی و علمی کارکنان، انتظارات از آنان بالاست و باید شاهد این کیفیت در خدمت رسانی به مردم استان باشیم.

صادقی به موضوع مهم مدیریت لجستیک معکوس اشاره کرد و افزود: این فرآیند شامل بازگشت، بازیافت، تعمیر و استفاده مجدد از تأسیسات و تأسیسات است و نقش حیاتی در صنعت برق گیلان، تأمین برق پایدار دارد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: انتظار ما از همکاران این است که با توجه به شرایط اقتصادی از تمامی ظرفیت های موجود به ویژه لجستیک معکوس استفاده کنند تا حداکثر تلاش را برای بازگرداندن امکانات به چرخه داشته باشند.

وی همچنین گفت: بهره وری شاخص مهمی در سنجش عملکرد است و باید کارها به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شود که حداکثر بهره وری نیروی انسانی و زیرساخت ها محقق شود.

صادقی بر اجرای صحیح طرح های جهادی و پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع به ویژه در روزهای آتی تاکید کرد و افزود: نتیجه تمامی اقدامات و فعالیت ها با میزان رضایت مردم سنجیده می شود و لازم است پرداخت شود. توجه ویژه به احترام مردم و مشتریان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا