خودرو

تیگو 7 پرو e پلاس رونمایی شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، خودروی تیگو ۷ پرو ای پلاس خودرویی پرفروش و محبوب است. تیگو ۷ پرو ای پلاس دارای ظاهری جذاب و طراحی مدرن و همچنین امکانات و امکانات عالی است. Tigo 7 Pro e Plus دارای یک موتور قدرتمند و کارآمد است که تجربه رانندگی ایمن و همچنین سیستم ها و مقررات ایمنی پیشرو را ارائه می دهد. تیگو ۷ پرو ای پلاس یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال خودرویی با کارایی بالا هستند. ما مدل های دیگر تیگو ۷ پرو ای پلاس را تست و ارائه کرده ایم.

طراحی ظاهری

خودروساز در طراحی این خودرو اغراق نکرده و نمای بیرونی آن چندان چشم نواز نیست. از نظر بصری، Tigo 7 Pro Plug-in Hybrid شبیه به Tigo 7 Pro Max معمولی است، اگرچه این دو تفاوت های جزئی دارند. سپر جدید دارای عناصر آبی است که ظاهر خودرو را بسیار جذاب تر کرده و آن را آینده نگرانه تر می کند. این طراحی را می توان در اسپویلر بالای درب عقب و حتی روی چرخ های ۱۸ اینچی مشاهده کرد. تنها مشکل این است که خاک و گرد و غبار بلافاصله در مناطق تاریک قابل مشاهده است.دی می توان آن را از نسخه معمولی متمایز کرد. به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط، طول، عرض و ارتفاع تیگو ۷ پرو پلاگین هیبریدی از چپ به راست به ترتیب ۱.۷/۱.۸۶/۴.۵۱ متر و فاصله بین دو محور آن ۲.۶۷ متر است. ارتفاع زمین این مدل دیفرانسیل جلو ۱۸ سانتی متر است. این کراس اوور به سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و محور چند لینک در عقب مجهز شده است.

ما تفاوت های کمتری را در کابین می بینیم. همان صفحه نمایش دوگانه روی داشبورد (هر کدام ۱۲.۳ اینچ)، کنترل پنل سیستم تهویه ۸ اینچی و روشنایی محیط. تفاوت های باقی مانده از نظر کنترل سیستم هیبریدی جزئی است. فضای داخلی احساس دلپذیری دارد و در عین حال که خیلی مجلل نیست، عموما به خوبی طراحی شده و در برخی موارد عالی است.

مشخصات فنی

مانند تمام مدل های مشابه موجود در بازار، فینیکس تیگو ۷ پرو ای پلاس به یک موتور احتراق داخلی و یک موتور الکتریکی مجهز شده است. خودروهای هیبریدی پلاگین می توانند با استفاده از هر دو موتور یا نیروی یکی از آنها حرکت کنند و باتری آنها باید از طریق منبع تغذیه (یا شارژر) شارژ شود. اما این محصول چری کمی با بقیه متفاوت است: این مدل هیبریدی دارای سه موتور است. این موتور شامل یک موتور بنزینی توربو با خروجی ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر و همچنین دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۸۸ اسب بخار است. بنابراین مجموع قدرت این خودرو ۳۲۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۵۱۰ نیوتن متر است.

چری در این مدل از گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی (DHT) استفاده کرده است. این گیربکس به صورت خودکار کنترل می شود، اما برخی از عملکردهای آن را می توان به صورت دستی تنظیم کرد. این خودرو را می توان در حالت های مختلف رانندگی استفاده کرد: با موتور بنزینی بدون مشارکت موتورهای الکتریکی، تنها با یک موتور الکتریکی، با دو موتور الکتریکی، با یک موتور احتراق داخلی و یک موتور الکتریکی و همچنین با هر سه موتور. مزایای این طراحی واضح است: اگر بخواهید می توانید در حالت برقی بدون مصرف بنزین رانندگی کنید (در این مورد برد ۸۲ کیلومتر است) یا می توانید از تمام قدرت موتور هیبریدی برای شتاب گیری از صفر به صفر ۷.۴ استفاده کنید. ثانیه از صفر تا صد کیلومتر در ساعت.

خودروهای هیبریدی پلاگین، برخلاف مدل‌های هیبریدی (که باتری‌های کوچک آن‌ها توسط ژنراتور شارژ می‌شود)، مقرون به صرفه‌تر هستند و حالت‌های رانندگی الکتریکی پیشرفته‌تری دارند (یعنی می‌توانند در حالت برقی هم در شهر و هم در بزرگراه مدت زمان بیشتری رانندگی کنند). ). برخلاف خودروهای تمام الکتریکی (که اصلا موتور احتراق داخلی ندارند)، این مدل ها به شارژر متکی نیستند و برد ترکیبی بنزین و برق دارند. این مشکل با توجه به زیرساخت های الکتریکی توسعه نیافته در اکثر کشورها به عنوان یک مزیت بزرگ در نظر گرفته می شود. البته مضرات آن نیز واضح است: بازسازی ترمز برای شارژ کامل باتری کافی نیست، بنابراین باید ماشین را در خانه شارژ کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا