ورزشی

خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!

با نزدیک شدن به پایان فصل، زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو درباره آینده خود تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می خواهد چلسی را ترک کند و آماده است در ایتالیا بماند زیرا از زندگی در رم لذت می برد. او به صورت قرضی در رم بازی می کند و بازیکن چلسی است.

به گزارش Calchomercato، مهاجم بلژیکی از مدیر برنامه های خود خواسته در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده در رم بماند. با این حال رم باید مبلغ هنگفتی بپردازد تا قرارداد لوکاکو دائمی شود و به همین دلیل شانس تیم ایتالیایی برای حفظ لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جانشینی برای این بازیکن در تابستان است.

یکی دیگر از رقبای آزمون نیز قرار بود برود

رم همچنین قصد دارد تامی آبراهام را در نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریباً تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در این فصل تنها ۶ بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در نیمه نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم، تیم پنجم جدول رده بندی سری آ، پس از این دیدار باید در رده شانزدهم قرار گیرد اردیبهشت میزبان یوونتوس در سری آ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا