اخبار اقتصاد ایران

خبر وزیر اقتصاد برای سهامداران عدالت؛ پرداخت بخشی از سود از ۲۵ اسفندماه!

در حاشیه مراسم تقدیر از پرداخت کنندگان تسهیلات تبصره ۱۸

وزیر اقتصاد گفت: استان هایی که ۷۰ درصد منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را پرداخت کرده اند می توانند نسبت به پرداخت تسهیلات سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

ایران تحلیل، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از پرداخت کنندگان تسهیلات تبصره ۱۸، درباره زمان واریز دومین قسمت سود سهام عدالت گفت: در بخش دوم، پرداخت سود سهام از ۲۵ اسفند آغاز می شود. مبلغ ۳۰ تا ۴۰ درصد از قسمت اول که در پاییز واریز شده است به حساب مشمولان واریز می شود.

وی درباره سهام عدالت متوفی نیز گفت: وراث متوفی با ارائه مدارک مورد نیاز از طریق نمایندگی ها و بانک های معتبر نسبت به تعیین سهم خود اقدام کنند.

خاندوزی در پاسخ به سوالی درباره سامانه ملی پروانه کسب اظهار کرد: دستگاه هایی که در مهلت مقرر به استعلام پاسخ ندهند، ظرف یک هفته به صورت خودکار از طریق سامانه ملی پروانه کسب مجوز صادر می شود.

وزیر اقتصاد درباره پرداخت تسهیلات تکلیفی در تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: ۱۷ درصد از منابع بودجه در این تبصره تخصیص داده شده است که با تلفیق منابع داخلی بانک ها به ۴۴ درصد افزایش یافته و تسهیلات پرداخت شده است. به متقاضیان کار با نرخ ترجیحی.

خاندوزی گفت: استان هایی که ۷۰ درصد از منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را پرداخت کرده اند می توانند نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا