ارزهای دیجیتال

خرید بیت کوین توسط شرکت تتر به ارزش ۶۱۸ میلیون دلار


به گزارش ایران تحلیل، شرکت تتر، ناشر استیبل کوین معروف تتر (USDT) در تاریخ ۳۱ مارس ۸۸۸۹ بیت کوین به ارزش ۶۱۸ میلیون دلار خریداری کرد.

افزایش بیت کوین در سبد تتر

پس از خرید جدید این شرکت، تتر اکنون ۷۵،۳۵۴،۰۰۰ بیت کوین در کیف پول خود دارد که در زمان نگارش این مقاله حدود ۵.۲ میلیارد دلار ارزش دارد. بر اساس داده‌های CoinStats، بیت‌کوین‌های این شرکت تاکنون ۱۲۸ درصد افزایش قیمت داشته‌اند و این شرکت ۲.۹۴ میلیارد دلار سود داشته است.

قرقاول

خرید این تعداد بیت کوین در بحبوحه توجه فزاینده به ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد و دلیل اصلی آن نصف شدن بیت کوین و شناسایی ETF بیت کوین در ایالات متحده است. نصف شدن بیت کوین که هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد، شاهد نصف شدن عرضه بیت کوین های جدید در عرض ۱۹ روز بود.

بر اساس داده های Bitinfocharts، تتر به دلیل خرید اخیر بیت کوین توسط این شرکت، اکنون هفتمین دارنده بیت کوین در جهان است. کیف پول سرد بایننس در حال حاضر با ۲۴۸۵۹۷ بیت کوین به ارزش ۱۷.۳۱ میلیارد دلار بزرگترین دارنده بیت کوین در جهان است.

دلیل اینکه تتر به طور منظم بیت کوین می خرد

پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر، گفت: عرضه محدود، ماهیت غیرمتمرکز و همه گیر بودن بیت کوین، این ارز دیجیتال را در بین سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی بسیار محبوب کرده است. سرمایه گذاری شرکت ما در بیت کوین نه تنها راهی برای بهبود عملکرد سبد ماست، بلکه راهی برای انطباق شرکت با فناوری در حال تغییر است که بر تجارت و زندگی ما تأثیر می گذارد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا