خودرو

خودرو X55 پرو با طراحی منحصر به فرد و فناوری‌های پیشرفته


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل، X55 Pro خودرویی مدرن و شیک است که با طراحی زیبا، امکانات مدرن و عملکرد بالا، به عنوان گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال ترکیبی از عملکرد و استایل هستند، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. امکانات رفاهی، فناوری های پیشرفته و طراحی مدرن آن را به خودرویی خوش ساخت و جذاب در بازار خودرو تبدیل کرده است. در زیر نمونه های بیشتری از X55 را تست و ارائه کرده ایم.

مشخصات فنی MVM X55 Pro

چری تیگو ۵x در سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین شد و توسط مدیران خودرو در سال ۲۰۱۸ با نام X55 به مشتریان ایرانی فروخته شد. این خودرو از ابتدا مانند سایر کراس اوورهای چری به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز بود و در نسخه پرو نیز از همین موتور استفاده شده بود; تفاوت این است که قدرت خروجی نسبت به قبل افزایش یافته است و این موتور اکنون حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

علاوه بر این، گیربکس دوکلاچه با یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته CVT مشابه چری آریزو ۶ جایگزین شد. وزن MVMX 55 Pro حدود ۱۴۳۹ کیلوگرم است و اگرچه کاتالوگ رسمی مدیران خودرو چیزی نگفته است. در مورد شتاب صفر تا صد یا میانگین ترکیبی با توجه به مصرف سوخت این خودرو می توان شتاب صفر تا صد را MVM فرض کرد.

طراحی ام وی ام x55

در نمای خارجی MVMX 55 Pro شاهد یک فیس لیفت نسبتا کوچک هستیم که در آن عناصری مانند جلوپنجره رادیاتور، سپر جلو و چراغ های روشنایی روز دستخوش تغییرات مثبت شده اند و مدیران خودرو ظاهر زیباتری نسبت به قبل به این محصول داده اند.

استفاده از نوارهای قرمز رنگ در قسمت های مختلف بدنه باعث شده این کراس اوور کوچک خانوادگی اسپرت و جوان تر به نظر برسد. در نمای عقب نیز تغییراتی در قسمت زیر سپر عقب و در گرافیک داخلی چراغ ها دیده می شود.

بزرگترین تغییر در طراحی این خودرو مربوط به فضای داخلی آن است. X55 Pro اکنون دارای یک داشبورد کاملاً جدید مشابه چری تیگو ۷ است که مسافران داخل کابین قطعا از آن لذت خواهند برد. صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی روی داشبورد بسیار باشکوه است و استفاده از تودوزی چرمی در مرکز داشبورد باعث افزایش نسبتاً کیفیت کابین شده است.

ویژگی های MVM X55 Pro

شرکت Car Manager با ارائه امکانات جدید سعی در افزایش راحتی کاربران این محصول نسبت به سال گذشته داشته است. در همین راستا یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی جدید به قاب اضافه شد و از ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار و کلید دنده برقی نیز استفاده شد.

سانروف برقی، روکش چرمی صندلی، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صفحه نمایش آمپلی فایر دیجیتال با قطر ۷ اینچ، حالت رانندگی Eco و Sport، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با پورت USB برای ردیف های جلو و عقب، شش بلندگو. سیستم هشدار فشار لاستیک TPMS، آینه های بیرونی تاشو برقی، روشنایی خودکار، چراغ های LED، سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز دستی برقی، عملکرد نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل کشش TCS و کنترل پایداری ESP، ترمز کمکی، چهار دستگاه جلو و جلو کیسه هوای جانبی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش حالت با تنظیم برقی کمر، گرمکن صندلی های جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل پنل لمسی، نورپردازی داخلی ۷ رنگ و ….


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا