اخبار اقتصاد ایران

رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی و انعقاد تفاهمنامه همكاری

از این رو در دومین روز از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو با حضور حجت اله عبدالملکی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ۳۵ بسته سرمایه گذاری امکان پذیر این منطقه با ارزش ۱۰۷۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد. تبدیل شد.

ایران تحلیل، در دومین روز از بزرگترین رویداد نمایشگاهی بین المللی کشور، ایران اکسپو ۱۴۰۳، غرفه این منطقه شاهد رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری، تجلیل از دو سرمایه گذار موفق و انعقاد تفاهم نامه همکاری بود.

از این رو در دومین روز از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو با حضور حجت اله عبدالملکی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری امکان پذیر این منطقه با اعتبار ۱۰۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه های صنعتی، بندری، تجاری و گردشگری رونمایی شد که در نتیجه این رویداد تعداد بسته های سرمایه گذاری اولین منطقه آزاد شمال کشور به ۱۳۵ بسته افزایش یافت.

دومین رویداد منطقه آزاد انزلی تجلیل از سرمایه گذار برتر منطقه شامل شرکت سوبار تولید کننده جت پرینتر و شرکت کوروش پارس واحد تولیدی لوازم برقی و الکترونیکی بود که توسط مدیر عامل این منطقه تجلیل شد. سازمان، دکتر حجت اله عبدالملکی.

سومین برنامه کاری این سازمان انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه تعاونی سپهر بانک صادرات بود. بنابراین گزارش تفاهم نامه منعقده با موسسه همیاری سپهر بانک صادرات شامل محورهای همکاری های تجاری، صنعتی، گردشگری، بیمه، بندری و لجستیکی است که بین مدیران عامل دو طرف امضا شد.

لازم به ذکر است آخرین رویداد این سازمان پنل تخصصی چرا باید در منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری کنیم بود که توسط محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان به زبان انگلیسی جهت ارائه به حضور فعالان اقتصادی خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا