اخبار بورس

زمان گشایش نماد شگستر اعلام شد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامعرضه سهام شرکت سوخت زاگرس سبز با نماد شگستره در تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و قیمت هر سهم در زمان پذیره نویسی ۱۵۱۴ ریال تعیین شد و محدودیت بالا و پایین برای مشارکت در آن وجود نداشت. نگرانی نقدینگی است و هرکس می توانست نماد این شرکت را با هر میزان سرمایه در سامانه معاملات آنلاین از کارگزاران خریداری کند.

۹ مهر در دومین روز از مهلت پذیره نویسی، به عنوان اولین شرکت پروژه پذیرفته شده در بازار سرمایه گذاری حرفه ای بورس اوراق بهادار تهران با تایید سرمایه گذاران گسترش سوخت زاگرس سبز به فروش رسید.

خرید مذکور به مبلغ ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال و به روش انتشار سهام و سلب حق تقدم از سهامدار فعلی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با مشارکت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی انجام شد. اشخاص حقوقی پس از امضا و تایید اظهارنامه ریسک در این بیمه. نوشتن با هر مبلغی امکان پذیر بود.

در روز اول ۱۱۶۴ میلیارد تومان به نمایندگی از ۵۸ درصد پذیره نویسی شد. حجم باقيمانده ۸۳۶ ميليارد تومان بود و استقبال روز دوم بيشتر از عرضه بود كه با توجه به مازاد تقاضا بر عرضه مابقي سهام در روز دوم، به تناسب توزيع شد.

شرکت سوخت سبز زاگرس (شگستر) با انتشار اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد:

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان (میلیون ریال) در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

زمان باز شدن نماد

پس از گذشت حدود سه ماه از ثبت نام، نماد شگستر در روز یکشنبه دهم تعیین شد. دی برای انجام معامله در فرم افتتاحیه آماده باشید. نماد بدون بازه نوسانی باز می شود و پس از تعیین قیمت، معاملات ثانویه در دوره مزایده جاری با دامنه نوسان مثبت و منفی ۳ درصد انجام می شود. حجم مبنا در این نماد یک بوده و مدت زمان سفارش به تشخیص مدیرعامل بورس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا