فناوری

زنگ هشدار آیفون برای برخی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را برطرف می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: تعدادی از کاربران آیفون ظاهرا با مشکل فعال نشدن آلارم گوشی خود مواجه شده اند. اپل در حالی که از این موضوع آگاه است، اعلام کرده است که در حال رفع این باگ نرم افزاری است که باعث می شود ساعت صدای زنگ را پخش نکند.

تعداد زیادی از کاربران آیفون به طور گسترده در شبکه های اجتماعی از مشکل فعال نشدن دزدگیر آیفون ابراز نارضایتی کرده اند. می گویند آیفون آنها را بیدار نکرده و آلارم گوشی غیرفعال شده است. ظاهرا اپل از این مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است. زنگ آیفون برای برخی از کاربران غیرفعال است. اپل مشکل را برطرف می کند.

اپل اعلام کرده است که از مشکل غیرفعال شدن آلارم در آیفون ها آگاه است و به زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد. همانطور که گفته شد این مشکل به طور گسترده توسط بسیاری از کاربران گزارش شده است. ویدیوهای مختلفی در مورد این مشکل در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

برخی از کاربران تیک توک با انتشار ویدیویی می گویند که با غیرفعال کردن ویژگی های توجه آگاه در قسمت تنظیمات، توانسته اند این مشکل را برطرف کنند. اپل هنوز به این اظهار نظر کاربران TikTok واکنشی نشان نداده است.

البته باید گفت که مشکل دزدگیر آیفون موضوع جدیدی نیست. گزارش های مشابهی در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در آن مقطع زمانی، اپل توانست مشکل را با یک به روز رسانی نرم افزار برطرف کند. این مشکل منحصر به آیفون نیست و گزارش هایی مبنی بر غیرفعال شدن زنگ هشدار در برخی از گوشی های اندرویدی منتشر شده است.

باید دید که آیا اپل می تواند به سرعت این مشکل را برطرف کند یا زمان بیشتری را می طلبد. اما آنچه مشخص است این است که این شرکت از موضوع مطلع بوده و قول داده است که به زودی این باگ را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا