طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت دلار 13 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در روز چهارشنبه با نوسانات نزولی در کریدور ششم یک کانال کاهش یافت. افت ۷۰۰ تومانی دلار، شبهه معامله گران را نسبت به نوسانات بازارساز در قیمت دلار افزایش داده است. با انتشار سیگنال خبری، برخی فعالان بازار ارز کاهش قیمت دلار را در روزهای آینده پیش بینی می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در پنجمین روز معاملاتی هفته ۷۵۰ تومان کاهش یافت. نوسانات این تبصره در کانال های اول کریدور ششم، معامله گران را محتاط کرده است. اسکناس آمریکایی روز چهارشنبه در سطح هفتم کانال اول کریدور ششم معامله می شد.

اخبار به بازار سیگنال می دهد

بررسی میدانی بازار ارز توسط خبرنگار ایران تحلیل نشان می دهد که خرید و فروش در بازار همچنان ادامه دارد. اما فشار فروش چیزی فراتر از خرید دلار است. برخی از معامله گران معاملات را متوقف کرده اند و منتظر خبرهای خوب معاونت بین الملل بانک مرکزی در خصوص آزادسازی برخی از منابع ارزی بلوکه شده ایران هستند. فعالان بازار ارز بر این باورند که این بار سیاستگذار می خواهد با استفاده از سیگنال خبری باعث روند نزولی قیمت و بازگشت دلار به کریدور پنجم شود.

اقتصاددانان انتظار دارند کف قیمت اسکناس دلار در چند ماه آینده کاهش یابد خرداد و تیر محدوده ۵۸ هزار تومان است و پیش بینی می کنند در صورت معامله دلار در اولین گام های کریدور ششم در هفته آینده، احتمال بازگشت قیمت این اسکناس به کریدور پنجم زیاد است.

رشد قیمت ارزهای مهم در نوسان بود

قیمت درهم از روز چهارشنبه بار دیگر با کاهش ۱۸۰ تومانی آغاز شد و به کانال ۱۶ هزار تومان بازگشت. این اسکناس ۱۶۹۰۰ تومان بسته شد. قیمت تتر ۵۰۰ تومان کاهش یافت و ۶۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با افت ۱۴۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله روز سه شنبه روی ۷۷۱۰۰ تومان قرار گرفت. یورو با ۱۵۰۰ تومان کاهش به ۶۵۸۹۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا