ورزشی

سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید

سرخابی تبریزی که دو روز پیش به پایان همکاری دوجانبه با پاکو خمس رسیده بود، در فاصله هفت بازی مانده به پایان لیگ بیست و سوم، تصمیم گرفت گزینه ای آشنا را که تجربه حضور روی نیمکت این تیم را داشت، انتخاب کند.

باشگاه تراکتورسازی که پیش از همکاری با پاکو خمس در اواسط فصل ۰۲-۱۴۰۱، در لیگ برتر با قربان بردیف همکاری کرده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفت و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داد به گفته مالک این باشگاه محمدرضا زنوزی در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا معرفی خواهد شد. به زودی.

باشگاه تراکتورسازی پس از پایان همکاری با قربان بردیف مذاکرات خود را با یحیی گل محمدی و یکی دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داد اما در نهایت به قربان بردیف رسید و این سرمربی به تبریز بازخواهد گشت.

تیم فوتبال تراکتورسازی با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر می شود اما بعد از این دیدار قرار است قربان بردیف به عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگردان بردیف بودند نیز بر این انتخاب نظر مثبت داشتند و زنوزی نیز برای تعیین جانشین پاکو خامس به بازگشت این سرمربی نظر مثبت داشت. .

بردیف آذرماه سال گذشته پس از نیم فصل همکاری با تراکتورسازی تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را بر عهده بگیرد، هرچند حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید و حالا در آستانه بازگشت است. به تراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا