اخبار اقتصاد ایران

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان منصوب شد

با حکم معاون دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی؛

معاون دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی طی حکمی علی کوهساری را به عنوان سرپرست معاونت دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب کرد.

ایران تحلیل، مراسم تکریم و معارفه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار و «علی کوهساری» به عنوان معاون جدید دریانوردی این اداره کل معرفی شد. اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

علی کوهساری دارای مدرک کارشناسی ارشد هیدرومکانیک کشتی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و لیسانس مهندسی دریا و کشتی سازی از دانشگاه صنعتی امیر کبیر است. وی نظریه عنصر پره و همچنین کاهش سطح آب دریای خزر و اثرات آن بر تجارت دریایی حوضه خزر را منتشر کرده است.

وی در طول ۲۰ سال سابقه در سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت هایی همچون کارشناس ساخت مجتمع کشتی سازی اروندان خرمشهر، کارشناس کنترل و بازرسی کشتی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، کارشناس کنترل و بازرسی کشتی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، تدوین و اجرای طرح شناوری تالاب انزلی، نظارت بر اجرای طرح تامین ایمنی آبراه های منطقه شمال، نظارت بر اجرای طرح لایروبی بنادر انزلی و آستارا، تهیه طرح توجیهی اجرای طرح لایروبی تالاب انزلی و نظارت بر اجرای طرح مذکور، نظارت بر اجرای قراردادهای جستجو و نجات دریایی و نظارت بر اجرای قراردادهای زیست محیطی دریایی. اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، نظارت بر اجرای قراردادهای هیدروگرافی، هیدروگرافی و تدوین طرح ایمنی گردشگری دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، عضویت در کمیته تخصصی طراحی تجهیزات ایمنی سازمان و تنظیم سند پیشنهادی ارسالی به سازمان بین المللی دریانوردی، تهیه طرح نیازسنجی تجهیزات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان (طرح آزمایش تجهیزات بنادر و دریانوردی) سازمان) و همچنین تهیه طرح توجیهی عملیات لایروبی کاتری در پروژه های عمرانی کشوری و استانی به منظور ایجاد امکان استفاده مجدد از دایک های کانسار و ارتقای بهره وری عملیات لایروبی می باشد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این مراسم مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تلاش های «علی خمت گرز» در راستای پیشبرد اهداف و خدمات سازمانی در دوران تصدی این معاونت قدردانی کرد. از امور دریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا