فناوری

شناسایی ۳۵ تارنمای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: پس از حادثه تروریستی ۲۲ دی عده ای مخالف ماهی هستند که در مسیر گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد و منجر به شهادت ۸۹ نفر شد. و نسبت به موضوع مغرضانه است. آنها از این اتفاقات سوء استفاده کردند و با انتشار شایعات، اخبار جعلی و مطالب توهین آمیز در صفحات اینستاگرام موجب نگرانی و ناراحتی عمومی شهروندان و خانواده شهدا شدند.

وی افزود: بر این اساس طرح اقدام برای مقابله با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالب توهین آمیز در صفحات مجازی درباره این حادثه در دستور کار پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس واتا استان اصفهان بیان کرد: ۳۵ سایت بازنشر اخبار کذب و توهین آمیز شهدای حادثه تروریستی کرمان با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس آگاهی شناسایی و مسدود و مدیران آنها نیز دستگیر و تحویل شدند. به مقامات قضایی

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه شهروندان اخبار خود را از منابع موثق و رسمی دریافت کنند، تصریح کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل اخبار، تولید و انتشار شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی و تشویش در جامعه شود یک امر محسوب می شود. موضوع. جنایت و پلیس هم همینطور. طبق ماموریت های ذاتی خود، طبق قانون با شایعه سازان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا