ورزشی

شکاف بین مدیریت و کادر فنی پرسپولیس بیشتر شده است/ سرخپوشان باید تغییر رویه تاکتیکی بدهند

امیرحسین اصلانیان درباره شکست قرمزها مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر پنالتی گلسیانی گل می شد شرایط فرق می کرد و شعارهایی علیه مدیریت و کادر فنی مطرح نمی شد. در مجموع احساس من این است که اگر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می رفتیم، ابزار لازم برای حضور در مرحله بعد را نداشتیم و حذف می شدیم.

پرسپولیس با برد دربی به آرامش می رسد

وی افزود: نیمه پر لیوان را ببینیم، خیالمان از آسیا راحت شد و روی مسابقات داخلی تمرکز کردیم که ۲ جام در پیش داریم. فکر می کنم با این باخت فاصله بین مدیریت و کادر فنی بیشتر شده و باید با یک جلسه این اختلاف را حل کنند چرا که دربی را پیش رو داریم. فکر می کنم اگر این بازی دربی را ببریم، آرامش به پرسپولیس برمی گردد.

اصلانیان درباره اینکه دلیل ناکامی پرسپولیس در ۶ بازی اخیر را چگونه می بیند، گفت: می توان گفت چمن آزادی بیشتر از اینکه به ما کمک کند به حریفان کمک می کند و در حال حاضر نمی توان کار خاصی کرد و باید با آنها رقابت کنیم. حریفان این میدان.”

متاسفانه پرسپولیس ستاره ندارد

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد اینکه شرایط چمن آزادی برای رقبای پرسپولیس یکسان است و دلیل پیروزی آنها یکسان است، گفت: متاسفانه پرسپولیس ستاره ندارد و بازیکنی در لیگ ما وجود ندارد که بخواهیم بخریم و مجبور باشیم. یک بازیکن خارجی بخر.» اگر بخواهیم بازیکن خوبی جذب کنیم باید پول خوبی بدهیم و من شک دارم که چنین بودجه ای در اختیار مدیریت باشد و با این شرایط نمی توانیم با تیم سپاهان رقابت کنیم. سپاهانی ها ۵ مهاجم دارند که ۳ تای آنها خیلی کم بازی می کنند اما همه تیم ها به دنبال آنها هستند. در کل باید همین وضعیت را ادامه دهیم و اگر بتوانیم فوروارد بخریم می تواند کمک کند.

وی افزود: فکر نمی کنم زمانی که این تیم زیر نظر وزارت ورزش است خرید بازیکن برای پرسپولیس سخت باشد.

خط دفاع پرسپولیس مقابل الدحیل افتضاح بود

اصلانیان درباره اینکه عملکرد خط دفاعی پرسپولیس را چگونه دید، گفت: به نظر من خط دفاعی پرسپولیس در این بازی افتضاح بود. مدافعان در ۹۰ دقیقه نتوانستند سوراخی را بپوشانند و این فضایی که در اختیار تیم حریف گذاشتند باعث شد با هر ضدحمله و جاگیری اشتباه مدافعان میانی و بازی بد گلسیانی که متاسفانه از دقیقه ۶ در جای خود بود به آن منطقه برسند. به بعد. دیدیم که در این بازی بازی نکرد. به نظر من گلسیانی توجیه نشد که چرا سعی می کند پشت مهاجمان بازی کند و جایش خالی است. اگر بیرانوند چندین موقعیت را نمی گرفت، تیم ما در مقابل ضد حملات حریف گل های بیشتری می زد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم برای خط دفاعی پرسپولیس بد است که با وجود حضور در تیم ملی خوب بازی نمی کنند. به نظر من گلسیانی یکی از بدترین بازی هایش را تجربه کرد و ۲ گل مقصر بود و با یک پنالتی هم تیرک دروازه را زد و این هم از بدشانسی او بود.

باشگاه پرسپولیس خوب مدیریت نمی شود

وی با توجه به اینکه الان زمان تغییر و تحولات در پرسپولیس نیست، گفت: اگر فردی بیاید و عملکرد بهتری در مدیریت داشته باشد، قطعا همه استقبال می کنند، زیرا مدیریت زمانی خوب عمل می کند که حمایت مالی و اسپانسر خوبی برای باشگاه داشته باشد. تیم تا بتواند مشکلات تیم را حل کند. اگر گزینه مدیریتی بهتر از درویش نیست، این مرد است که باشگاه را اداره می کند. البته باشگاه خوب مدیریت نمی شود. همچنین کادر فنی توان رقابت با تیم های متمول را ندارد. ۴ تیم از عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا رفتند و این نشان می دهد که در غرب آسیا هم عقب هستیم و این خیلی بد است.

بازی با هواداران برای پرسپولیس سخت است

اصلانیان با بیان اینکه تیم پرسپولیس می تواند مقابل هواداران در لیگ برتر موفق باشد، بیان کرد: این تیم ۶ بازی را برده است و همه بازی ها برای پرسپولیس سخت است. فقط می توان گفت در این تیم باید رویه تاکتیکی تغییر کند چرا که پرسپولیس مقابل نصر خوب بازی کرد اما مقابل الدحیل تهران آنالیز خوبی داشت، تیمی که حذف شد و انگیزه ای نداشت شطرنج بازی کرد. مثل مقابل پرسپولیس و بس. سوراخ ها و روزنه ها را پیدا کرده بودند و از این فضاها به پالس برخورد کردند.

وی افزود: کادر فنی پرسپولیس دوباره فیلم بازی با الدیل را ببیند و نقاط ضعف تیم را پیدا کند و رویه تاکتیکی را تغییر دهد و انشالله به مسیر موفقیت بازگردد. .

یحیی گل محمدی باید حمایت شود

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: فکر می کنم فعلا باید از کادر فنی حمایت کنیم چرا که گزینه ای برای تغییر در این تیم وجود ندارد. گل محمدی زحمت کشید و ۳ جام گرفت و باید از او حمایت کرد و انشالله در پایان فصل باید ببینیم چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا