طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز بار دیگر روند نزولی را آغاز کرد. این افت قیمت تحت تاثیر کاهش قیمت دلار رخ داد و سکه بهار و نیم را به کانال پایینی سوق داد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه امروز با گپ منفی آغاز شد. کاهش قیمت امروز با تلورانس ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی همراه است و سکه بهار و نیم را یک کانال پایین‌تر می‌آورد.

عکس صفحه 5 مه 2024 در 1:15:36 ب.ظ

در حال حاضر توسعه بازار طلا با نوسانات قیمت دلار همراه است و چشم دلالان طلا به قیمت اسکناس آمریکایی دوخته شده است. قیمت دلار امروز دوباره روند نزولی را آغاز کرد و به انتهای کانال اول کریدور ششم بازگشت. این کاهش قیمت تاثیر مستقیمی بر نوسانات بازار طلا داشت.

لازم به ذکر است که طلا در آخر هفته بازارهای جهانی قرار دارد و در قیمت ۲۰۳۱ دلار ثابت است.

قیمت نقره کاهش یافت

امروز یک اونس جهانی نقره ۲۶ دلار و ۵۵ سنت قیمت دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۲ هزار و ۲۱۰ تومان و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۹۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی ۳۷ میلیون شد

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۳۰۰ هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود و ۲۰۰ هزار تومان افت دارد.

مثقال طلا به کانال ۱۴ میلیون سقوط کرد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۶۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۵۷ هزار تومانی معادل سه میلیون و ۳۹۱ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۳۴۵ هزار تومان است.

امروزه تمام قسمت های حباب سکه در انتهای آن قرار دارد. حباب سکه امامی ۱۹۱ هزار تومان، سکه بهار ۶۳ هزار تومان، نیم سکه ۲۳۹ هزار تومان، ربع سکه ۳۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۱ هزار تومان کاهش داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا