ورزشی

مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

لیونل مسی عجایب فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی با وجود اینکه ۳۷ سال سن دارد، باز هم بازیکنی موثر و باکیفیت است. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند.

به گزارش شبکه mbc 1، مسی درباره زمان بازنشستگی خود از فوتبال گفت: زمان مشخصی وجود ندارد اما هر زمان که احساس کنم دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین مسابقه کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من آدم بسیار خودانتقادی هستم. قرار بود اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان جام جهانی نشدم بازنشسته شوم که خوشبختانه به آن دست یافتم.

وی در خصوص این سوال که بعد از فوتبال چه خواهد کرد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی در خصوص این سوال که آرزویش در فوتبال چیست، گفت: به تمام آرزوهایم در فوتبال رسیده ام و چیزی برای رسیدن به آن باقی نمانده است. می خواهم روز به روز از زندگی ام لذت ببرم بدون اینکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. من هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. من می خواهم به انجام کاری که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم می مانم اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و به آن فکر نمی کردم. همه. در بارسلونا با من رفتار خوبی شد و از حضور در این تیم واقعا لذت بردم. من تجربه فوق العاده ای در بارسلونا داشتم.

وی درباره زیباترین گل خود گفت: خیلی خوش شانس هستم چون گل های زیبای زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که می زنم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان در پاسخ به این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم چیز خاصی بگویم اما باید بگویم که آدم بسیار حساسی هستم. من خودم را فردی با قلبی بزرگ و بسیار حساس می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا