فرهنگ و هنر

همه چیز درباره عرضه اولیه خنور + زمان عرضه اولیه خنور

تاکنون ۳ نماد درج شده نیز جلسات معارفه خود را برگزار کرده و در نوبت عرضه اولیه قرار گرفته اند و ۱۳ نماد دیگر لیست شده اند و جلسه معرفی خود را برای عرضه اولیه برگزار نکرده اند.

لغو جلسه معارفه خانور

جلسات معارفه مربوط به شرکت نور ایستا پلاستیک (نماد تجاری خانور ۱) که قرار بود در روزهای چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ و شنبه ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ برگزار شود، اما اولین جلسه این نماد در روز چهارشنبه برگزار شد. و جلسه دوم لغو شد و امسال مجددا اطلاعیه برگزاری مجمع این نماد منتشر شده است تا این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه شود.

برگزاری جلسه معارفه خانور

جلسات معارفه شرکت نور ایستا پلاستیک (نماد تجاری خانور ۱) دوشنبه ۱۷ اردیبهشت دوشنبه ساعت ۱۰:۰۰ و سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه: ساعت ۱۰:۰۰ به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی واچار به نشانی www.wachartv.com پخش می شود.

آشنایی با نماد خنور

این شرکت در ۲۲ فروردین در ۲۹th 2017 تاسیس شد شهریور ۱۴۰۲ در گروه خودروسازی و قطعه سازی فعالیت خود را در بازار دوم فرابورس آغاز کرد.

شرکت نوریستا پلاستیک پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۹ شهریور با نماد «خانور» در گروه خودروسازی و قطعه سازی به عنوان یکصد و نود و هفتمین شرکت در دومین بازار معاملات فرابورس در صف عرضه اولیه قرار گرفت.

تولید قطعات کامپوزیت ترموپلاستیک خودرو به روش GMT، محصولات لاستیکی و پلاستیکی، تولید قطعات کامپوزیت خودرو به روش SMC، تولید محصولات لاستیکی و پلاستیکی، تولید قطعات کامپوزیت به روش LFT و تولید بدنه کامپوزیت تابلو برق به روش SMC از جمله محصولات این شرکت می باشد.

سرمایه و ترکیب سهامداران

شرکت حسین اخوان با ۴۳.۹۶ درصد، مؤسسه موج نیکان با ۴ درصد، نیکان ایرانیان تدبیر با ۴۰.۹ درصد و موج نیکان با ۱۱ درصد سهام در ترکیب سهامداری حضور دارند. سرمایه اولیه شرکت با ۲۶۲ پرسنل ۱۰۰ هزار تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

۱۰ نکته درباره نماد در صف IPO

۱. صاحب خانور حسین اخوان است. وی ۴۴ درصد از سهام خانور را در اختیار دارد و ۴۰ درصد دیگر از سهام این نماد متعلق به تدبیر نیکان ایرانیان است که سهامداران آن حسین اخوان و فرزندانش هستند.

۲. حسین اخوان مدیر عامل خانور و دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته حقوق بین الملل عمومی می باشد. او دکترای خود را دریافت کرد فروردین ۱۳۹۶ از دانشگاه آزاد اسلامی. اخوان در تمام دوران تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

۳. او تجربه چندین ساله کار در ژاپن و آشنایی با فرهنگ این کشور را دارد و حاصل این تجربه تاسیس هلدینگ نیکان است. این هلدینگ فعالیت تجاری خود را در سال ۱۹۸۵ در توکیو آغاز کرد.

۴. مهم ترین محصول تولیدی خانور سینی های سبک برای خودروهای سبک است.

۵. خانور زیرمجموعه گروه نیکان است و جالب اینکه این گروه یک شرکت بازرگانی ژاپنی دارد که کارش واردات مواد غذایی به ژاپن و صادرات اقلام صنعتی از ژاپن به ایران و کشورهای خاورمیانه است.

۶. مواد اولیه شرکت عمدتاً توسط شرکت های چینی و ایرانی تامین می شود. در میان تامین کنندگان مواد اولیه، شرکت هایی از تایوان و آلمان وجود دارند.

۷. خریداران محصولات خانور ایران خودرو و سایپا هستند. خانور دیاگ عقب را برای سایپا و برای ایران خودرو سینی سبک و سینی زیر موتور می سازد.

۸. شرکت های پذیرفته شده در بورس این شرکت خزین، خاشرق، خکار، خاتور و خارین هستند.

۹. یکی از نقاط ضعف شرکت اختلال در تامین برخی مواد اولیه است و یکی از تهدیدات این شرکت تک منبع برخی تامین کنندگان است.

۱۰. این شرکت هیچگونه پرونده حقوقی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا